Aviseringar
Rensa alla

okej jag måste bara veta


Ämnesstartare

äre nån som bor ute på vischan där de inte finns nåt att göra? där man bara kan sitta av tiden hela dagarana, där polarna dessutom bara vill sitta och dega för att de har en framtid medan man själv vill ut och leva och ha kul för att man har nåt halvår kvar att leva men man kan inte för polarna vill bara ha fucking jävla chillkväll vilket är jävla bullshit, killar som inte vill göra ett skit, man försöker varje dag att motivera dem bara för att man vill ha lite jävla action innan man dör

jag har levt mitt liv, ska fan ha kul & för iaf en kväll stå i centrum eftersom jag med största sannolikhet kommer dö innan jag fyller 20, självmord, krogbråk, olycka, sjukdom spelar ingen roll, känns som om jag gjort allt man sett fram emot, finns det nån här som känner så? att man måste leva livet men polarna dissar eftersom de ändå har en framtid...kan fan gå ut och gräva min egen grav med en gång, fitta


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

göre


   
SvaraCitera

blackorwhite:

känns som om jag gjort allt man sett fram emot, finns det nån här som känner så?

Varför så stressad? Varför inte ta det lugnt och uppleva livet i lite långsammare takt? Då behöver du inte avsluta ditt liv i förtid.

Du kan knappast ha upplevt allt [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bor i skogen och ingen här har varken framtid eller motivation till att göra något överhuvudtaget, ganska långtråkigt ibland


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

uppenbar:

Du kan knappast ha upplevt allt

joo allt jag är kapabel till

Viljans Triumf:

Bor i skogen och ingen här har varken framtid eller motivation till att göra något överhuvudtaget, ganska långtråkigt ibland

visst äre fittigt? och att folk accepterar och kanske tillochmed uppskattar sånt, blir så jävla lack, folk låter sig luras av mörkret här ute och blir därför sega jävla fettsäckar, dessutom är de inte ensamma som jag, alltid är de mer eller mindre omgivna av folk men jag måste göra allting själv! blir ju fan dissad av allt och alla jag ser, vad är det för jävla skitroll jag fått?[shake]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

känner igen mig. har mycket go men ingen verkar fatta. jag har bråttom att leva så jag kan dö sen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

känner igen mig. och det skulle ju vara skönt att dö


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dåren:

känner igen mig. har mycket go men ingen verkar fatta. jag har bråttom att leva så jag kan dö sen.

party tomorrow?[y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

blackorwhite:

party tomorrow?

har faktiskt 1 plan. ska köpa väldigt mycket vodka och se hur mycket jag tål. du kan ju joina eftersom den jag ska dricka med är en sån där... ja du vet. inget go.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dåren:

har faktiskt 1 plan. ska köpa väldigt mycket vodka och se hur mycket jag tål. du kan ju joina eftersom den jag ska dricka med är en sån där... ja du vet. inget go.

ahh en surfitta?[y] fast jag föredrar att gå på krogen och stirra på fula människor...aja säg bara när och var så kör vi hårt, vill också testa mina gränser.....igen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Annars kan du ju kanske flytta. [confused]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

OF 5:

känner igen mig. och det skulle ju vara skönt att dö

Men seriöst besök en psykolog? Ser dig jämt whina (inte elakt menat men du whinar jämt, deppwhinar)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

blackorwhite:

ahh en surfitta? fast jag föredrar att gå på krogen och stirra på fula människor...aja säg bara när och var så kör vi hårt, vill också testa mina gränser.....igen

gillar också att stirra på folk. bara så du vet så är jag 1 flicka [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lounge fact:

psykolog

går till psykolog två gånger i veckan


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

blackorwhite:

känns som om jag gjort allt man sett fram emot

så du har ...
skaffat barn med en tjej du älskar?
rest världen runt?
hoppat fallskärm/bungyjump?
skänkt pengar till alla välgörenhetsorganisationer?
fyllt 20?
fyllt 30?
...?
fyllt 65?
etc etc etc

finns nog en hel del du inte har gjort. och att låta livet ta slut för att det KÄNNS som att man gjort allt man behöver och kan se fram emot är långt ifrån samma sak som att man HAR gjort det.

Lev livet i den takt den ska levas istället för att rusa igenom det


   
SvaraCitera