Aviseringar
Rensa alla

Okej, moderatorer seriöst nu


Ämnesstartare

Kan ni ta bort mig från det där jävla rampljust, jag får ångest av att se mig där [cry][cry][cry]

Eller vem som helst, snälla ta bort mig därifrån, jag är seriös [sad]
Rädda mig ...


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

Jag älskar er för evigt om ni gör det [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det går inte


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Angelize:

Det går inte

Är detta sant, så må fan ta er. Det borde för fan vara ett val, helvete.


   
SvaraCitera

ojoj 23 skickade PM [bigsmile] alla ser dig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nemen titta vem som är i rampljuset! Är det inte lilla Ending Jon? Jo det är ju han. Så bra att ALLA kan se honom nu ! [bigcheers]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tråden flyttad från Forum PLUS/Motgångar och Problem


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vi moderatorer kan tyvärr inte påverka vem som är i rampljuset. Det styrs av slumpen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nellnellnell:

Vi moderatorer kan tyvärr inte påverka vem som är i rampljuset. Det styrs av slumpen.

Har du någon länk till Slumpen aka "Random"?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ire_:

ojoj 23 skickade PM [bigsmile] alla ser dig.

Snuskgubbar, du vet [sad]

KannibalKocken:

Nemen titta vem som är i rampljuset! Är det inte lilla Ending Jon? Jo det är ju han. Så bra att ALLA kan se honom nu ! [bigcheers]

Men din lilla elaking, vi får se vem som skrattar när du är där [crazy]

nellnellnell:

Vi moderatorer kan tyvärr inte påverka vem som är i rampljuset. Det styrs av slumpen.

Okej, men ta upp det med ledningen att rampljuset kanske inte är nån vidare bra idé.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag sörjer med dig >: hoppas för övrigt att du icke behöver vara kvar i rampljuset om du inte vill det, känns väl mest löjligt då liksom. [party]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ending Jon:

Men din lilla elaking, vi får se vem som skrattar när du är där [crazy]

[badgrin]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ljug inte, du gillar det


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kärleksmums:

jag sörjer med dig >: hoppas för övrigt att du icke behöver vara kvar i rampljuset om du inte vill det, känns väl mest löjligt då liksom. [party]

Tack, jag menar med tanke på antalet uppmärksamhetshoror som finns på den här sidan så känns det ganska bortkastad att ha mig där [cool]

schism:

ljug inte, du gillar det

[ops]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ending Jon:

Okej, men ta upp det med ledningen att rampljuset kanske inte är nån vidare bra idé.

Ska framföra det. Man kanske kunde fixa så att man kan välja på sina inställningar om man vill ha chans att komma med i rampljuset eller ej.


   
SvaraCitera