Aviseringar
Rensa alla

okysst, oskuld och allt där i mellan


Ämnesstartare

Hej! jag är en glad 16 årig tjej
Jag har alldrig varit kär, jag är okysst, oskuld, har dåligt självförtroende, är blyg och vill bli kär mer än nått annat.
Jag tycker det känns lite konstigt att vara 16 år men alldrig änns har varit intresserad av någon, jag vill så himla gärna bli kär, att alltid känna att någon älskar och ha nån att alltid prata med.
Jag tror alldrig att någon kille har varit intresserad av mig, det borde bero på mitt dåliga självförtroende, eller var tror ni? Även om mitt självförtroende är dåligt så vet jag att jag faktiskt är rolig att vara med och jag har ändå en del kompisar som jag har väldigt roligt med. det är bara att jag har så himla svårt att lära känna nya personer eftersom att jag är ganska så blyg.men jag ser faktiskt ganska okej ut men kropp är ju verkligen inte än modell kropp men den ser ut som en kropp gör och jag försöker lära mig att älska mig mera för varje dag.
sjukt luddig text men nu till frågan
vad tror ni att det beror på att ingen kille gillar mig( vad jag har märkt) jag är rolig och kan vara mig själv med sånna jag känner inklusive killar men jag har så svårt att lära känna ny människor bara, jag tycker själv att jag ser helt okej ut, men det är antagligen mitt dåliga självförtroende och blygheten som förstör för mig, eller vad tror ni?


   
Citera

det heter "däremellan" och det är lugnt, du är 16. Det är inget onormalt eller konstigt med det.


   
SvaraCitera

läste slutet på det du skrev. självförtroende är jätteviktigt ja.


   
SvaraCitera
zIGGE

Vet inget om dig nu men du kanske är mer analyzeringstypen och innan-tänk-sam än att vara spontan och visa hur du är typ [crazy] INGET ILLA MENAT WHATSOEVER


   
SvaraCitera

Finns förmodligen killar som gillar dig, men du är inte öppen för den möjligheten och ser det inte.
Källa: empiri


   
SvaraCitera
Imgood

*Well..
Jag kysste någon första gången när jag var 19-20 och jag skämdes som fan. men det va coolt. Önskade jag var 15 år och gjorde det. men jag tkr inte att det är konstigt i din ålder nu iaf.
Om du går tillbaka i tiden då man levde bara 30 år så hinner du ha sex när du är 5 år. du tar körkort när du är 7 , får barn när du är tio. går i pension när du är 20 och dör när du är trettio.

Men det är absolut inget fel på dig och det ska du inte vara orolig för. det kommer när det kommer så njut av din singla liv!


   
SvaraCitera

i din ålder är det inget att tänka på. Faktiskt.skulle du hinna bli typ 20 30 däremot finns ju skäl för oro


   
SvaraCitera

har insett detta ang mig själv:
Jag är rätt snygg. Jag märkar bara då drägg eller invandrare raggar på mig, vilket får mig att tro att bara de gillar mig. Förstod i helgen att så inte är fallet, jag bara tror det.


   
SvaraCitera
Imgood

elverpigen:

har insett detta ang mig själv:
Jag är rätt snygg. Jag märkar bara då drägg eller invandrare raggar på mig, vilket får mig att tro att bara de gillar mig. Förstod i helgen att så inte är fallet, jag bara tror det.

Det är därför jag aldrig raggar på svenska. För är orolig för att de ska tänka samma sak. Hate this!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vad gör man om man inte har självförtroende då? ska ingen någonsin gilla en då? är ju inte så lätt att bara skaffa....


   
SvaraCitera

youstolemyheart:

vad gör man om man inte har självförtroende då? ska ingen någonsin gilla en då? är ju inte så lätt att bara skaffa....

man försöker skaffa det. man gör sitt bästa i dem situationerna man hamnar i.
det är inte som att folk ser/känner på sig att personer har dåligt självförtroende bara sådär, det är mer om man säger det eller visar det väldigt tydligt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

De är ju bara att jag blir ganska blyg av att träffa nya människor, men det är vell bara att tuffa till sig antar jag även om det är svårt


   
SvaraCitera

Imgood:

Det är därför jag aldrig raggar på svenska. För är orolig för att de ska tänka samma sak. Hate this!

försökte säga att odräggiga människor raggar lite mindre uppenbart än dräggiga människor och är dörfär svårare att uppfatta. Det är säkert många normala människor som gillar dig också bara att du inte märker det för du är så låst vid tanken på att ingen gillar dig. BTDT.


   
SvaraCitera

känner igen de du skriver känner väll ännu så.du kommer å få kyssa ha sex du ä ung ännu.om du tex ska på fest hos någon så skulle ja atraheras tex om duu ha en kort kjol å något tait på dig.mångs gilla de


   
SvaraCitera

youstolemyheart:

vad tror ni?

Du är 16 år, det kommer.
Var själv 19, nästan 20 då jag fick riktigt starka känslor för nån första gången. Kyssar och sex hinner du med. Men med dem kommer också massa jobbiga känslor (vad jag har erfarit iaf) så tycker du ska njuta så länge du kan. Och börja se folk som raggar på/visar intresser för dig, för såna finns med största sannolikhet


   
SvaraCitera