Aviseringar
Rensa alla

Olika faser i livet


Ämnesstartare

Det här tycker jag är intressant! Vad har ni haft för olika faser under uppväxten? Typ fjortisfas, emo, droger, perioder när ni gjort konstiga saker, roliga intressen, kanske en fas där ni fått adrenalinkickar på olika vis. Allt från stil till intressen. Berätta och visa bilder om ni vill!


   
Citera

har varit i varierande grad av poppojkefaser sen jag var typ 13 eller något. har inte gått över, om något så har det blivit värre.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Var host pj (fan var det för fel på mig) ett tag.. Skall se om jag hittar något kort Galen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag hade en väldigt kort fjortisfas när jag hamnade i en ytligare umgängeskrets i högstadiet, tröttnade ganska fort och blev blev emo/rockig istället för att sedan trivas i någon indie-stil. Jag var rätt försiktig i högstadiet, framför folk men ville testa gränserna ganska mycket. Var arg på mina föräldrar och rökte därför cigaretter demonstrativt för att typ bevisa för mig själv att jag bestämde.  Väldigt ologiskt men jag gjorde många sådana liknande saker, jag var väldigt mån om att hitta på saker som fick mig att känna mig fri då min pappa var fruktansvärt kontrollerande. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

bäääbisfasen 
den mobbade barnfasen
den mobbade tonårsfasen 
den ensamma tonårsfasen fast med UM i mitt liv Hjärta
den ensamma vuxenfasen fast med UM i mitt liv Hjärta

Rodnar

Mobbad.jpg

0.jpg


   
SvaraCitera
busiig

Jag hade en rejäl fjortisperiod när jag var 12-13 år. Blink Där ingick ett stort, blont fluffigt hår, fjortiskärleken som också var fjortis. Hans hår var dränkt i dax wax, det minns jag. 

Ärligt så kan jag sakna den fasen i livet på vissa sätt, just att man hela tiden hade saker att göra, man sminkade sig och såg ut hur man ville utan att någon brydde sig, haha Rullar ögonen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

2331_54433237122_5967_n_0.jpg

Hehehhehe sss-tröjorna, minns ni dem! Försökte hitta bilden på mitt guldkort på grönan men icke.

fff.jpg

2331_54435407122_3653_n.jpg

Sjal, svarthår och broscher med budskap på väskan-perioden

2331_54433352122_1489_n.jpg

6409_117514602122_6750671_n.jpg

Hatt och The Kooks-perioden


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

trivs som blond och varierad klädstil som jag har nu.


   
SvaraCitera
Kudhos

Var emo som fan i tonåren. Men jag hatade mig själv ganska hårt pga. Dåligt självförtroende och kände mig utanför. Sen mot gymnasiet började jag röra mig mot indie hållet. Jag har aldrig varit en fest kille eftersom jag hade social fobi. Så jag satt oftast hemma och spelade min tid iväg. Spenderade runt 10h om dagen på world of warcraft. Sen bestämde mig och en polare att sluta och börja träna. Fick från 90 kg till 76 på 6 månader. Sen var jag alltid indie men sen blev jag hipster enligt alla. Sen tog jag studenten, blev sambo, skaffade hund, pluggade till lärare. 

Sen opererade jag käken, det är väl då jag äntligen blev mig själv. Synd att man fick vänta 20 år på att må bra, och få vara "normal". Sen gjorde vi slut, jag flyttade hem. 

Nu är träning, studier, och självförverkligande mitt liv. Så det är min nuvarande fas. Det har varit rätt så galet än så länge. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

6169_135634689151_7374410_n.jpg

149984_175145689168517_614478_n.jpg297747_2318513535681_168894548_n.jpg388394_10150399991610843_39183498_n.jpg

Killen i rosa tröja....

Har nog haft världens fulaste klädstil genom åren..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vanlig ungeperioden, bonnraggarperioden, hårdrockarperioden, och så de senaste åren som blivit den stora flanellepoken.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Var hyfsat lugn i högstadiet men i gymnasiet festade jag nog varje helg. jag och min roomie möttes i gymnasiet och introducerade det grabbgäng vi började hänga med för rökning och alkohol så vi hittade alltid på grejer. Dessutom träffade en av grabbarna en tjej vars mamma som aldrig var hemma, vilka fester vi hade där. Fyfan! Vi var ett väldigt fint gäng och har några utav mina bästa minnen från den tiden. Efter att tag kom drogerna in i bilden, jag var med ett tag men tröttnade på jakten efter berusning och råkade hjärtekrossa och hjärtekrossas, började då hänga med ett annat gäng med äldre killar och några tjejer som jag fortfarande umgås med idag. Vi hade också väldigt kul och en obestämd regel om att ses varje helg. Har alltid varit en person som umgås med en grupp med människor och typ bara med dem, tills man glider isär eller tröttnar. 


   
SvaraCitera
Paseo

första fasen va väl elvisfasen. gjorde elvislugg å hade elvisbälten när jag va 10-12. 

sen gick jag över till 50-tal. lite pinupstilen fast utan snuskigheter. 12-14. 

sen kom hårdrockaren. kallade mig dock "metalhead". kommer ihåg när jag diskuterade med mormor vid köksbordet å förklarade för henne att jag var ett metallhuvud och jag kommer ha svarta kläder hela livet även när jag gifter mig. hon va fin å förstående. gullig var hon.
bild på hårdrockaren Paseo:

72507_452429024002_5514129_n.jpg

sen blev jag ganska så extremt goth. kallade mig nog inte för det dock.

29689_404598074002_7581412_n_0.jpg

188967_10150131377399003_6590054_n.jpg

63312_435972728235_616208235_4893822_458

DSC02090----.jpg


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hade världens fulaste lugg i 4:an herregud. Sjukt ful överlag


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hade ju faser i mellanstadiet när man gled runt på stan, jävlades med folk,  krossade fönster etc! Men ja har alltid varit självsäker när det kommer till det planet "jag är bäst på det här bla bla bla " men när det kommer till det sociala samspelet, där har ja alltid brist  


   
SvaraCitera