Aviseringar
Rensa alla

Olika grupper att engagera


Ämnesstartare

Jag är 15 och har varit deprimerad i snart ett år nu. Men nu vill jag ha fler vänner och fler saker att göra så därför funderar jag på att börja i någon politisk grupp eller liknande. Jag har kollat upp stadsmissionen, amnesty och en politisk ungdomsgrupp men ingen av dom funkar.
Därför vill jag ha tips på andra grupper av er. typ. Ut med det bara.

Tack 🙂


   
Citera
Ämnesstartare

Körkan!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SUF! Om det finns i din stad.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

illuminati


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Den lokala bastuklubben kan ge mycket kärlek.


   
SvaraCitera

Rädda Barnens Ungdomsförbund, Röda Korsets Ungdomsförbund, Sveriges elevråd SVEA, Ungdom mot Rasism, UNg FN-förbundet?

Ett tips är att kolla på LSU:s (Sveriges Ungdomsorgansitationer) medlemsorganistationer och se om det är något som passar dig där. [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ung vänster är rätt mysiga men lite fjantiga.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Capture:

Rädda Barnens Ungdomsförbund, Röda Korsets Ungdomsförbund, Sveriges elevråd SVEA, Ungdom mot Rasism, UNg FN-förbundet?Ett tips är att kolla på LSU:s (Sveriges Ungdomsorgansitationer) medlemsorganistationer och se om det är något som passar dig där.

Det låter ju bra 🙂 Tack


   
SvaraCitera

Vad är du intresserad utav? Djur, motverka mobbning, eller droger eller? Finns UNF (ungdomens nykterhetsförbund) Unga KRIS (kolla upp det, de vill morverka narkotika o alkohol bland unga. Vart i Sverige bor du? Finns ju flera organisationer som bara finns just i en stad.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Christian19981:

Vad är du intresserad utav? Djur, motverka mobbning, eller droger eller? Finns UNF (ungdomens nykterhetsförbund) Unga KRIS (kolla upp det, de vill morverka narkotika o alkohol bland unga. Vart i Sverige bor du? Finns ju flera organisationer som bara finns just i en stad.

Jag bor i stockholm och är väl intresserad av politik och samhällsfrågor, inget specifikt område.


   
SvaraCitera

Du kan ju gå men i SSU [smile]


   
SvaraCitera