Aviseringar
Rensa alla

Olika sexställningar??


Ämnesstartare

Hej jag och min flickvän har sex väldigt ofta men är ändå nybörjare, vi kör typ en ställnig hela tiden, och vi undrar om det finns någon som har några tips på andra ställningar som man kan köra väldigt hårt i men som inte är så svåra. Vi gillade inte missiönären 😛 Sen undrar jag också hur man gör så att man inte kommer så snabbt :O hon vill hadet så jäkla snabbt och hårt så jag kommer lätt under en minut :O Snälla var seriösa 🙂


   
Citera
Ämnesetiketter

Googla, det finns säkert massa bilder på olika sexställningar som faller dig i smaken


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mexican Halloween brukar väl vara den som de flesta uppskattar.


   
SvaraCitera

96oscar:

Sen undrar jag också hur man gör så att man inte kommer så snabbt :O

Låt henne suga/runka av dig så du kommer en gång innan ni har penetrerande sex, jag brukar kunna hålla mig betydligt längre sen. Du kan ju också träna upp dig genom att hålla emot så länge du kan och ta pauser när det börjar kritiskt, under pausen kan du ju slicka/smeka/pilla på henne för att öka hennes stimulans samtidigt som du svalnar lite själv. Det blir också lättare att kontrollera när ni blir mer vana och den där första-gångerna-överkåtheteten börjar avta.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Semi:

Mexican Halloween

Vad är det??

biff_daanne:

Googla

Google gav inget 🙂

Frippe96:

Låt henne suga/runka av dig så du kommer en gång innan ni har penetrerande sex,

Jag kan likosn inte komma när hon suger eller runkar av mig :/[blush]


   
SvaraCitera

96oscar:

Jag kan likosn inte komma när hon suger eller runkar av mig :/

Du får väl lära henne hur hon skall göra för att det skall bli skönt för dig [wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

köp en bok


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Image


   
SvaraCitera

96oscar:

Google gav inget 🙂

Vad googlade du på egentligen?[shake]
​Googlade


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

enhimmelskdrog:

köp en bok

Tips på bok?? 😉

S3ON:

Citera

Haha tack 😀

Nirr:

Googlade

Jag var väl inte så uppmärksam 😛 jag ville bara hitta något snabbt lixom, jag var hemma hos henne då 😛


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

enhimmelskdrog:

köp en bok

Tips på bok?? 😉

S3ON:

Citera

Haha tack 😀

Nirr:

Googlade

Jag var väl inte så uppmärksam 😛 jag ville bara hitta något snabbt lixom, jag var hemma hos henne då 😛


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

The oklahoma city taco stand


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jungman Jansson:

The oklahoma city taco stand

Huh?? 😛


   
SvaraCitera

läste i sydsvenskan att knipövningar är bra även för män. det kan hjälpa en att fördröja en utlösning. knip på!


   
SvaraCitera