Aviseringar
Rensa alla

Olika situationer


Imgood
Ämnesstartare

Hej
vad ska man typ säga som "offer" i nedanstående situation

1) du höll på utsläng från tåget för du köpt student biljett men har ej med dej studentkort?

2) du har inte hunnit skriva ut din biljet för du hade bråttom och tåg värden vill slänga ut dej

3) du är för gratis kollektiv trafik och en pensionär kommer fram o säger varför han ska betala med inte du


   
Citera

Imgood:

vad ska man typ säga som "offer" i nedanstående situation

Man ska säga att det är dåligt att särskriva.


   
SvaraCitera

Imgood:

1) du höll på utsläng från tåget för du köpt student biljett men har ej med dej studentkort?

Verka ovetande lite ångerfull och säga att dem vet bäst så hur gammal tycker dem att man ser ut.

Imgood:

2) du har inte hunnit skriva ut din biljet för du hade bråttom och tåg värden vill slänga ut dej

Samma som innan fast du måste verka jävligt stressad och förklara din situation i detalj.

Imgood:

3) du är för gratis kollektiv trafik och en pensionär kommer fram o säger varför han ska betala med inte du

Då säger du att han inte heller skall betala, du är ju för fri kollektivtrafik.

Alla scenarion du har tagit upp handlar mycket om vem och hur personen ställer dig till svars eller om det är en man eller kvinna. Det brukar gå lättare (för min del) att slingra mig om det är en kvinna. Jag fick tex rabatt 2ggr på en bok jag köpte då det var en kvinna i kassan. Det var heller inte tur utan jag utnyttjade bara situationen[rolleyes].

Är det en lång muskulös man som pratar med jättemörk röst och stirrar på en samtidigt som man försöker lura honom kan man bli lite skakis och då går det sämre. Fast då hade det nog gått bättre för en söt liten tjej med blont hår, fasta bröst och puppy eyes.

Tula:

Man ska säga att det är dåligt att särskriva.

Ja, det är sjukt jobbigt att läsa när när någon skriver så kasst.

Mvh Dennis [bigcheers]


   
SvaraCitera

En hel del stavfel och särskrivningar där du! [crazy]


   
SvaraCitera