Aviseringar
Rensa alla

Olika stora bröst?


komplicerad:

vill cutta mig sj ti döds nu

åh... nej.

NyappyDrHouse:

mina boobs är olika stora

Som alla i tråden sagt, de kommer växa sig hyffsat jämna. men de flesta har itne exakt samma storlek på dem ens när de har växt färdigt, så det du upplever är bara normalt.
Min nuvarande pojkvän har analyserat mina bröst under en lång period och häromdagen kom han fram till att de skiljer sig lite i storlek. [crazy] fast jag har aldrig ens tänkt på det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

boondoggle:

du är ju bara tretton

Ja jag vet men jag undrar om de brukar fortsätta växa ojämnt eller om de brukar jämna till sig


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

komplicerad:

samma för mig[cry] ser inte ens ngn skugga under mina[cry][cry][cry][cry][cry][cry][cry][cry][cry]

Men sluta, ni är ju bara barn ännu och era bröst hinner växa en massa.
Var helt platt som trettonåring.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

NyappyDrHouse:

Ja jag vet men jag undrar om de brukar fortsätta växa ojämnt eller om de brukar jämna till sig

Dina bröst kommer förr eller senare ha vuxit till att vara lika stora, bekymra dig inte om det. [wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Men sluta, ni är ju bara barn ännu och era bröst hinner växa en massa.
Var helt platt som trettonåring.

hellre platt & fin än att ha hängiga mammatuttar 🙁
grejen är att mina inte ens är så stora...
allt jag äter går in i brösten typ & det finns inget som håller upp dom D: dom degar ner sig
usch uschsucshcsuh

NyappyDrHouse:

Då kanske det iaf inte ser lika fuckat ut :/

... Mina bröst är så händiga att dom klistrar fast sig mot mina revben[tired]

NyappyDrHouse:

Hur gammal är du?

fyller 16 i okt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

komplicerad:

allt jag äter går in i brösten typ & det finns inget som håller upp dom D: dom degar ner sig
usch uschsucshcsuh

komplicerad:

... Mina bröst är så händiga att dom klistrar fast sig mot mina revben[tired]

Så illa är det säkert inte, och många unga har hängiga bröst. Investera i en bra bh bara.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jaxxe:

Dina bröst kommer förr eller senare ha vuxit till att vara lika stora, bekymra dig inte om det. [wink]

isola:

de flesta kvinnor har olika stora bröst.

Finns ingen som har exakt lika stora.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Finns ingen som har exakt lika stora.

Jag menade ungefär


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

komplicerad:

händiga

Oj HAHA hängiga*

isola:

Så illa är det säkert inte, och många unga har hängiga bröst. Investera i en bra bh bara.

hur blir dom fasta då? 🙁 förstår inte riktigt hur en del kan ha fasta & stora bröst... Vad är bröst fyllda med? kan omöjligt vara endast blod & fett, är äl ngt mer ?!?! åå blir knäpp[crazy]

aa, 🙂 brukar ibland ha för små[crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

komplicerad:

hur blir dom fasta då? 🙁 förstår inte riktigt hur en del kan ha fasta & stora bröst... Vad är bröst fyllda med? kan omöjligt vara endast blod & fett, är äl ngt mer ?!?! åå blir knäpp[crazy]

Fettvävnad och körtlar. Allas bröst ser olika ut, ingen kommer att anmärka på dina, och om de mot förmodan skulle göra det så smäll till dem HÅRT och hälsa från Isola.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

ingen kommer att anmärka på dina

hänt många ggr[sad]

isola:

så smäll till dem HÅRT och hälsa från Isola.

:D<333


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

komplicerad:

hänt många ggr[sad]

Vilka har gjort det? Omogna skitungar isf.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Vilka har gjort det? Omogna skitungar isf.

2 kompisar, fast var yngre då :p
föräldrar (dom sare inte rakt ut dock)
ex
"kk"
D:

fast, hört mkt bra också[y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

posta pics så kan jag se om det är något att oroa sej för[wink][wink][wink]


   
SvaraCitera
Kitten

NyappyDrHouse:

Jag vet att det är helt normalt att ha olika stora bröst, jag undrar bara hur det brukar bli med åldern 😛

Det är väl olika för alla, men jag tror definitivt att dina bröst kommer fortsätta att utvecklas ett tag till. Sedan finns det ju annat som spelar in också, som till exempel viktförändringar och användande av p-piller. Jag vet inte om sådant gör brösten jämnare, är väl också individuellt skulle jag tro, men det kan i alla fall få dem att öka i storlek.


   
SvaraCitera