Aviseringar
Rensa alla

Oljor


Ämnesstartare

Nintendo:

[bigsmile]

Bra minne va [cool]

Nintendo:

+ aloe vera gel.

Är det bra mot hudinflamationer? Har hört det.
Som tex rakfinnar, acne osv.

Nintendo:

Avokadoolja

Åh var köper du detta och var applicerar du det och vad får du för effekt?

Nintendo:

landa aloe vera med avokadoolja skapar en mycket hudkräm, brukar smörja in mina bröst med det.

Brukar smörja in mina med kakaocremen, de verkar gilla det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Myksa:

Fruntimmer alltså... [zzz]

Myksa:

Och bli inte arga nu. Den där var befogad. [no-no]

Men lägg av, det var de inte. Som om ni inte är utseendfixerade och gillar lenhet[no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Är det bra mot hudinflamationer? Har hört det.
Som tex rakfinnar, acne osv.

Det är nog bra mot det mesta. Använder det för att återfukta efter OCM:ande.

isola:

Åh var köper du detta och var applicerar du det och vad får du för effekt?

Bodystore.com

Har det som hudkräm, främst i ansikte. När det behövs då och jag har torr hud osv, får det på vintern. Geggar ut med aloe vera och det som blir över från ansiktet geggar jag in annan hud som behöver.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nintendo:

OCM:ande.

Den har jag aldrig vågat mig på faktiskt. Är det bara ansiktet?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Aha! Hur länge använde hon det? Läste att man minst ska använda den två ggr om dagen i tre månader för att se effekt. Men det är ju individuellt

Det har jag inte rikigt koll på tyvärr men det tog inte särskilt lång tid innan man började se att de bleknat lite [wink].


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Den har jag aldrig vågat mig på faktiskt. Är det bara ansiktet?

Jag tycker det. Men öh, ja. Jag sminkar mig ju inte och utsätter inte huden för sådana hemskheter, så jag har ju ett hyffsat bra förutsättningar [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nintendo:

Jag tycker det. Men öh, ja. Jag sminkar mig ju inte och utsätter inte huden för sådana hemskheter, så jag har ju ett hyffsat bra förutsättningar [crazy]

Ja jag har ju rätt dåliga sådana. Fick äntligen mitt tilltjatade besök med en hudläkare igår som synade min hud och sa att jag inte var någon kandidat för piller men att hon ändå aldrig skulle skriva ut det åt mig eftersom jag reagerat så starkt på tetralysalen. (var typ en på 5000 som reagerade på det)
Kommer ej få några ärr iaf och det är ju bra. Får nuförtiden småfinnar och menade på att jag var för gammal för det men då skrattade hon och sa att "I acnevärlden är du inte gammal! Kom igen när du är 63 [crazy][crazy]"


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Men lägg av, det var de inte. Som om ni inte är utseendfixerade och gillar lenhet[no-no]

Tänkte mer på kvinnors övertro på mirakelmedel som kommer hela tiden.
Varje månad, de senaste hundra åren har det kommit mirakelmedel. Läste du sidan om den där bio-oljan (bara namnet är töntigt).
Enligt beskrivningen är den där oljan ungefär lika effektiv mot krämpor som Jesus. Jag tror inte på Jesus och inte heller den där oljan. [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Myksa:

Fruntimmer alltså... [zzz]

Myksa:

Och bli inte arga nu. Den där var befogad. [no-no]

Det var det ju inte.
Jag tror inte heller på den där smörjan.
Tror aldrig på sådant.
Är av honkön kan du tänka dig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vad gör ni för att bli torra? har aldrig behövt smörja in mig [tard]

förutom ansiktet då, det torkar typ sönder på vintern
och kanske fötterna, men dom orkar jag inte smörja in


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

enhimmelskdrog:

vad gör ni för att bli torra? har aldrig behövt smörja in mig

Flyttade 50 mil norr ut. [wink]

Min hud har inte anpassat sig till klimatet än - det är otroligt stor skillnad på hur kallt det blir och vilken typ av kyla det är. Lider, uhuhuh [sad]

Och så duschar jag nog lite för ofta, det är nog inte bra att göra det dagligen.

isola:

Får nuförtiden småfinnar

Fast det är la ej så jobbigt? [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nintendo:

Flyttade 50 mil norr ut

Nintendo:

det är otroligt stor skillnad på hur kallt det blir och vilken typ av kyla det är

makes sense. jobbigt.

vet inte vad jag ska smörja in ansiktet med. dagkrämen jag använder nu funkar uppenbarligen inte. är helt fnasig på näsan och i pannan, men blir även oljig där. inget funkar.
tips?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lazertits:

Det var det ju inte.
Jag tror inte heller på den där smörjan.
Tror aldrig på sådant.
Är av honkön kan du tänka dig.

Bra det! Men jag tror inte att alla går på allt, och det finns killar som är sådär också. [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Myksa:

Bra det! Men jag tror inte att alla går på allt, och det finns killar som är sådär också. [smile]

Yes.
Peace love and understanding


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

enhimmelskdrog:

förutom ansiktet då, det torkar typ sönder på vintern

Behöver jag säga någonting, eller? [rolleyes]


   
SvaraCitera