Aviseringar
Rensa alla

Olof Palme


Ensamvargen:

HAHAHAHA! R u for real?

Preskribitionstiden för mord togs bort den 1 juli i år och eftersom Palmemordet skedde efter den 1 juli 1985 så kommer det inte att preskriberas.

http://ttela.se/start/regionalanyheter/1.903503-preskriptionstid-for-mord-forsvi...


   
SvaraCitera

Tofu:

Preskribitionstiden för mord togs bort den 1 juli i år och eftersom Palmemordet skedde efter den 1 juli 1985 så kommer det inte att preskriberas.

Menade mer det faktum att han svarade som om han inte visste att jag citerade looptroop. [rolleyes]


   
SvaraCitera

Ensamvargen:

Menade mer det faktum att han svarade som om han inte visste att jag citerade looptroop. [rolleyes]

Inte lätt att veta om man aldrig har hört talas om dem.


   
SvaraCitera

Tofu:

Inte lätt att veta om man aldrig har hört talas om dem.

Ensamvargen:

om snuten bara visste det var Loop Troop terrorister

...och sedan så brukar man inte skriva texter i historie forumet på rim. [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kakaoxo:

det brukar läskiga gubbar hänga.

Blandannat jag [bigcheers]


   
SvaraCitera

Det skulle fan inte förvåna mig om de nu var en inom ''Palme-Utredningen'' som hade gjort de. Med tanke på utredningens framsteg.


   
SvaraCitera

dazed_and_confused:

Figurerade inte Ted Gärdestad i palmeutredningen ett tag? [crazy][love]

Reaper:

Trodde inte Polisen att Ted Gärestad (han artisten) var mördaren för fantombilden såg ut som honom?

[blush]


   
SvaraCitera

dazed_and_confused:

dazed_and_confused: Figurerade inte Ted Gärdestad i palmeutredningen ett tag? [crazy][love]
Reaper: Trodde inte Polisen att Ted Gärestad (han artisten) var mördaren för fantombilden såg ut som honom?
[blush]

Ett vittne hade sett Ted Gärdestad med Olof Palme strax innan han blev skjuten. Men det förklarades snabbt att Olofs äldre son, Johan Palme var väldigt lik Ted Gärdestad.


   
SvaraCitera