Aviseringar
Rensa alla

Olof Palmes mördare?


Smilen
Ämnesstartare

Tror ni mördaren lever? Mördaren är nog inte Christer Pettersson, han kan vi stryka från brottet. Någon spion från ett annat land kanske gjorde det.

Han kanske inte ens bor i sverige. 


   
Citera
Ämnesetiketter

Tror på att det var någon inom Stockholmspolisen. Eventuellt någon utländsk grupp bakom. PKK eller någon grupp kopplad till Sydafrika. 

Dock kommer vi aldrig få veta. 


   
SvaraCitera

Tror det var Lisbet själv som beställde mordet av ryska maffian efter att ha upptäckt Palme ha en kärleksaffär med Anna Lindh. 17 år senare låter hon en psyksjuk serb mörda Anna Lindh, men låter det gå så pass lång tid för att ingen ska fatta några misstankar.

Var också därför hon lät censurera filmen Call Girl, för att sanningen inte skulle komma fram. Vem som helst med huvudet på skaft kunde ha listat ut att den bortklippta scenen syftade på Palme och Lindh.


   
SvaraCitera

För övrigt:


   
SvaraCitera

Skulle vilja veta vem som beställde mordet, vilket är viktigare än mördaren.


   
SvaraCitera
Smilen
Ämnesstartare

Kanske Christer Pettersson en falsk schackpjäs bara då han såg tuff och farlig ut. 


   
SvaraCitera
reben

jag tror leif gw


   
SvaraCitera

Lisbeth blev väl också skjuten? Det är den perfekta alibin.


   
SvaraCitera
Smilen
Ämnesstartare

Leif GW hade nog bättre kondis förr månntro. 


   
SvaraCitera
Smilen
Ämnesstartare

Ted Gärdestad blev väll misstänkt? 


   
SvaraCitera

Vi alla vet ju att det var looptroop som sköt Palme Blink


   
SvaraCitera
mens
 mens

Triumf har väl stött och blött detta ett tag nu


   
SvaraCitera

Tror det var ISIS som mördade Olof Palme i uppdrag av USA för att mörklägga 9/11.


   
SvaraCitera

Självmordsspåret, Olof Palme har blivit omvald något halvår tidigare och känner nu att: "faan jag orkar inte med det här igen, jag vill aldrig mer debattera ersättning till mjölkbönder med Karin Söder" han tar sig sedan av daga medelst en revolver efter att på ett ganska rått sätt tvingat Lisbeth till evig tystnad.


   
SvaraCitera

Får vara tråkig och säga att jag inte tror något.


   
SvaraCitera