Aviseringar
Rensa alla

olyckli :CCC


Ämnesstartare

men vet inte vf[sad] va gör man då?[sad]

mvh
emogugge


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

försök komma på varför


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Man ägnar sig åt lite introspektion och reder ut vad som är fel. Funkar inte detta ringer man eller träffar någon man tycker om, alternativt förser sig med choklad och en bra film, tv-serie eller spel.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

endorfin


   
SvaraCitera

1. funderar på hur mycket man ätit det senaste dygnet
2. funderar på hur mycket man sovit senaste dygnet
3. om det ej har med brist av ovanstående saker att glöra funderar man på vad det annars kan vara som är fel och försöker lösa det på något sätt. går detta ej just nu försöker man göra något man gillar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

enhimmelskdrog:

försök komma på varför

Nachac:

vad som är fel.

tror inte något är fel eg, mer än att jag är besviken på mig sj för att jag vaknade jättesent :C men har ätit mackor och te och spelat portal 2 nu så blev typ glad igen :4


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nintendos BFF:

tror inte något är fel eg, mer än att jag är besviken på mig sj för att jag vaknade jättesent :C men har ätit mackor och te och spelat portal 2 nu så blev typ glad igen :4

[y]


   
SvaraCitera

gör saher du brukar bli glad av 🙂


   
SvaraCitera
Exner

qazedctgb:

sex ger massor av endorfiner ;););););)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Choklad i olika former är bra! En brownie, mousse, kaka... you name it!

Nästa gång det inte känns riktigt askalas, då vet du where to go!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kram! det går över


   
SvaraCitera

Exner:

qazedctgb: sex ger massor av endorfiner ;););););)

hihihihi ville inte skriva det tänkte först säga att kramas är bra och jag ställer upp men tyckte det var creepy med 😛


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Du får komma hit så att jag och Tobbish kan göda dig och krama på dig så att du blir lycklig!!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nintendo:

Du får komma hit så att jag och Tobbish kan göda dig och krama på dig så att du blir lycklig!!

aaah ok de låter bra :E


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

känner du bara likgiltighet eller tänker du på något särskilt när du är olycklig/emogugge?


   
SvaraCitera