Forumet - Olycklig.

Olycklig.

177 0 10
Jag mår verkligen inte bra. Vantrivs i min skola, vill bara bort därifrån. Går världens tråkigaste linje och känner mig låg konstant. Vet inte om det beror på skolan eller om det i själva verket beror på mig och min inställning. Jag vill leva någonstans där jag kan känna mig trygg, se fram emot att gå till skolan. Jag gör inte det nu. Borde jag flytta? Jag vet ju att jag kan. Jag vill hålla på med musik. Sjunga. Känns som om det är lite försent nu. Har precis börjat tvåan. Visst kan jag gå om något år men hur många platser finns det kvar nu liksom?

Spana också in:

alohaa:

Känns som om det är lite försent nu. Har precis börjat tvåan. Visst kan jag gå om något år men hur många platser finns det kvar nu liksom?

Det är väl kanske försent nu, men man kan ju alltid kolla. Chansen finns ju alltid.
Annars får du försöka göra det bästa av situationen, inställningen till saker och ting påverkar väldigt mycket. Så med rätt inställning kan du komma långt.
Du kanske ska försöka hålla på med musik vid sidan av om du inte kan byta linje? Finns ju en massa alternativ att välja på kan jag tänka mig.

p.s. är det du på bilden? Älskar tatueringen i sånna fall!