Aviseringar
Rensa alla

Olycklig kärlek


Ämnesstartare

hej,

Jag har sedan 2 månader tillbaka snackat med en jättetrevlig tjej som bor nära mig, hon har sagt att hon gillar mig jättemycket och att jag är jättegullig, Vi skulle ha träffats igår men det blev aldrig av för att hon känner att hon inte har kommit över sitt ex ännu som hon var ihop med i slutet av sommaren, jag är ganska intresserad av denna tjejen iom att jag varit singel i 2 år nu och det börjar bli drygt. jag har dessutom "raggat" sen i somras utan större lycka. Hon påstår att hon inte vill träffa mig förrens hon kommit över honom för att hon känner att jag är en sån kille som man kan ha något seriöst ihop med. hon påstår att hon har försökt komma över honom genom att träffa andra killar men det har bara skitit sig.

Frågan: Vad ska jag göra för att få träffa denna flickan, jag känner mig olycklig och vill verkligen träffa henne, KAnske jag kan hjälpa henne att komma över honom?

Tack på förhand 🙂[love]


   
Citera

Anonyim:

jag är ganska intresserad av denna tjejen iom att jag varit singel i 2 år nu och det börjar bli drygt.

[rolleyes][rolleyes]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ta självmord,d är enda lösningen på olycklig kärlek,eller knulla nån annan.

Om hon säger att hon inte vill träffa dig så vill hon inte,och att hon inte kommit över sitt ex än är kanske en bortförklaring till att hon inte vill va med dig. (orka inte läsa)


   
SvaraCitera

Ojda


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Anonyim:

Frågan: Vad ska jag göra för att få träffa denna flickan, jag känner mig olycklig och vill verkligen träffa henne, KAnske jag kan hjälpa henne att komma över honom?

likvidera han


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

martin312:

han

Honom*


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tözen:

Ta självmord,d är enda lösningen på olycklig kärlek


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

fruitpunch:

Honom*

ber om ursäkt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

martin312:

ber om ursäkt

Nemas! [smile]


   
SvaraCitera

Anonyim:

Hon påstår att hon inte vill träffa mig förrens hon kommit över honom

Jag tror jag förstår precis hur hon menar. Jag skulle tro att hon menar att hon inte vill träffa dig för att hon är rädd för att hon skulle bli tillsammans med dig, och med tanke på att hon inte har kommit över sitt ex än så är hon antagligen rädd att hon skulle bli tillsammans med dig bara för att slippa vara ensam och bara tänka på exet.

Jag suger på att förklara saker, men jag har varit i hennes situation tidigare i livet, och jag kände då att jag inte kunde vara tillsammans med någon förrän jag kommit över tjejen i fråga.

Vad du kan göra för att skynda på processen och övertyga henne vet jag inte. Du kan väll försöka vara dig själv och visa din bästa sida så ofta det bara går, då kanske hon förstår hur mycket hon vill ha dig. Hon kommer antagligen inte komma över exet på ett tag om hon inte kan sluta tänka på honom, eller snarare om hon inte kan sluta tänka på allt det positiva med honom. Försök att få henne att öppna ögonen för dig och omvärlden, så kanske hon inser att det finns bättre fiskar i sjön [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera