Aviseringar
Rensa alla

Olycklig kärlek


Ämnesstartare

Hjälp, snälla

Jag har varit kär i en kille i ungefär 1 år nu. Han är riktigt snygg och det är det jag har fallit för, jag har inte snackat så mycket med honom, men ändå ganska mycket, han är riktigt schysst, ett tag ville han träffa mig och jag hade då min chans att bli tillsammans med honom, men jag vågade inte, nu har har mina känslor vuxit och jag blir bara kärare i honom för var dag som går. Nu ska han sluta nian och jag kommer aldrig se honom igen typ..., Min allra bästa kompis vill inte att jag ska satsa på honom och jag tror att det beror på att hon också tycker han är snygg, hon vill typ inte att jag ska må bra känns det som, för hon berättar och sprider saker om mig som jag har sagt i förtroende. Den här killen är inte intresserad av mig längre, han pratar aldrig med mig, men jag är fortfarande kär. Jag har 2 dagar kvar i skolan och jag vill bara ha honom, grejen är att han dessutom är en player och jag vet att han skulle såra mig om jag fick honom, men jag kan inte motstå honom, han är den enda jag vill ha, det finns hur många killar som helst som vill ha mig, men jag vill bara ha Honom, mitt liv är riktigt åt helvete för jag kan inte prata med någon, så snälla hjälp, skriv vad ni tycker jag ska göra [love]


   
Citera

Girliciious:

Han är riktigt snygg och det är det jag har fallit för

Låter långlivat, go for it!


   
SvaraCitera
Jeay_L

Om han är player så vill han troligast inte ha något seriöst med dig, din kompis är kanske oxå kär i han eller så är hon rädd att han ska såra dig..

Sen så går det inte att ändra på någons känslor, vill han inte ha dig längre så är det så!


   
SvaraCitera

The Weapons Dude:

Låter långlivat, go for it!


   
SvaraCitera

orka du förlorar inget på det, ni går förfan i högstadiet... försök bli tsm me honom, och om han inte vill så kan du glömma honom ..


   
SvaraCitera

Var kär i en kille i fem år utan att få honom. Jag mår helt utmärkt ändå. Du kommer över det.

Men vad är det med småtjejer och players? Det säger ju sig självt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag är olyckligt kär i Harpyja, vet inte vad jag ska ta mig till [cry]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Girliciious:

hon vill typ inte att jag ska må bra känns det som, för hon berättar och sprider saker om mig som jag har sagt i förtroende.

Kompis? Not.

Jag tycker inte att du ska satsa på denne killen, då han kanske uppför sig som en player med dig också?
Du säger ju att han inte gillar dig längre, så varför satsa?
Du hittar nog någon annan ska du se [wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag föll för utseendet till en början *, nu är det hela han.., tack för alla seriösa svar :),


   
SvaraCitera

kärlek förstör bara


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

OF 5:

kärlek förstör bara

Håller faktiskt med...


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera