Forumet - olycklig kärlek?

olycklig kärlek?

114 0 20
Snälla, hjälp mig med detta [sad]
Jag har gått i samma klass som en kille hela högstadiet ut, han har gillat mig i två år lite till och från, till slut efter nian började jag gilla honom men han träffade även en annan tjej lite då och då, precis när vi skulle träffas sa han att han hade blivit lite mer än vän med denhär andra tjejen. Nu har de varit tillsammans i 1,5 månader och jag har aldrig varit så ledsen. Jag förklarar ständigt för honom hur mycket han betyder för mig men han verkar inte gilla mig längre helt plötsligt. Jag gråter över honom på kvällarna, jag sover dåligt, äter knappt och jag tänker på honom flera gånger om dagen.
SNÄLLA, vad ska jag göra? [cry] Han är den enda killen i
mitt liv, jag älskar honom fastän jag inte vart tsms med han.. jag vill inte ha någon annan kille än honom, han är allt :(
jag är så tacksam för svar, snälla[love]
Det gör ont, och det måste få göra ont. Dina känslor kanske avtar även om det känns fullkommligt omöjligt nu. Annars kan du vänta ut honom. Det kanske tar slut mellan honom och den här andra tjejen. Då har du en chans igen :)

Liknande sak hände mig. Fast han och tjejen gjorde slut men då hade jag redan tappat intresset.[rolleyes]

Hoppas det löser sig [love]
xiaousagi:

Annars kan du vänta ut honom. Det kanske tar slut mellan honom och den här andra tjejen. Då har du en chans igen :)

jag har t'nkt på det, jag hoppas de gör slut snart faktiskt, jag får väll "ta en kölapp" och vänta, för jag vill inte leta efter en annan kille då denhär killen verkligen är så perfekt för mig ''/ tack för svaret <3

Spana också in:

kaos4free:

jag är så tacksam för svar, snälla

Kärleken är en illusion. men kännslan känns inte mindre verklig för det.... men det innebär att du kan påverka det om du vill, Din hjärna har skapat illusionen :O om det vore något utöver en illusion hade du aldrig kunnat sluta älska honnom... å det kan man allatid
kaos4free:

Jag förklarar ständigt för honom hur mycket han betyder för mig men han verkar inte gilla mig längre helt plötsligt.

du pressar honom, sluta med de
han är ihop med en annan, det finns inget du kan göra
förstår att det gör ont men du måste gå vidare för din egen skull
de kanske gör slut och du får honom, om inte kan du inte ägna all din tid åt att va ledsen över att den tjejen inte är du
skitliv:

förstår att det gör ont men du måste gå vidare för din egen skull
de kanske gör slut och du får honom, om inte kan du inte ägna all din tid åt att va ledsen över att den tjejen inte är du

bra svar, tack! jag vet inte riktigt, känns som vi förlorat vår vänskap numera också, han svarar inte liak glatt i sms längre men påstår sig vara glad.. visst visst tänker jag bara då.. och det blir stelt vid morgonväntan på bussen, pratar inte alls lika mycket som förut. det är otroligt tråkigt. usch på dethär.
kaos4free:

bra svar, tack!

<3

kaos4free:

jag vet inte riktigt, känns som vi förlorat vår vänskap numera också,

han kanske tar avstånd från dig för att han känner att du vill ha nåt mer än bara vänskap?[sad] då kanske han tycker de är bäst att ni inte är med varann nåt, eftersom att han bara vill va kompis med dig. för han är ihop med den andra tjejen. alltså, han känner att du vill ha mer än vänskap därfär drar han sig undan
fråga dig själv om du är beredd att förlora honom som vän för att du har andra känslor för honom? är du de?
skitliv:

fråga dig själv om du är beredd att förlora honom som vän för att du har andra känslor för honom? är du de?

det tror jag inte, vi har haft en så bra kompisrelation och kunnat
prata öppet om allting nästan, sen med tiden har jag börjat gilla
han mer och mer liksom pch nu sitter jag här i skiten och vet inte
vad jag ska göra. . men förlora honom helt skulle jag nog bara må
ännu sämre utav.. går inte en dag utan att jag mååååste messa han[shake][cute]