Aviseringar
Rensa alla

olycklig kärlek


Ämnesstartare

Vad gör jag här egentligen? Varför blev jag medlem, och varför tänker jag skriva ut mina känslor och tankar så att alla kan se? Jag har alltid varit en sån person som kan hjälpa sig själv i problem, men just nu vet jag ärligt talat inte vad jag ska göra. Jag får panik. Det är så att jag träffade en kille när jag började ettan på gymnasiet. Jag hade aldrig varit kär förut, inte på riktigt. Och det var jag inte i början nu heller. Han ville träffas hela tiden och han sa ofta hur mycket han tyckte om mig och hur bra det kändes med mig. Dum som jag är.. föll jag pladask. Jag blev kär, förtrollad. Aldrig någonsin hade det känts så bra med någon. Vi träffades mycket och helt plötsligt får jag ett sms där det står: Ska vi inte bara vara vänner istället? .. VAD FAN? Det gjorde så ont i mig. Jag kunde inte tro att det var sant, trodde jag drömde. Det har gått två månader nu och jag kan inte ens kolla på en annan kille. Jag ligger vaken på natten och gråter. Det händer till och med att jag får panikångest. Jag är rädd.. rädd för att bli kär igen och rädd för att bli sviken igen. Ni tycker väl att jag är en stor mes. Men det här är verkligen ett stort rop på hjälp. För det är de jag behöver.Någon som kanske känner likadant och var varit med om liknade. Jag är trött på att vara ledsen, trött på att ha så ont.


   
Citera

vad ska vi disskutera? känns mer som ett blogginlägg


   
SvaraCitera

Hatar sånt där svammel [tard]


   
SvaraCitera

Image


   
SvaraCitera

Bli kär i någon annan som är kär i dej[smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ja ni behöver ju inte skriva om ni nu "hatar" sånt här svammel. Jag behöver bara höra andras åsikter. Vad ni skulle ha gjort liksom. Och kanske hur jag kommer över detta ..


   
SvaraCitera

Jag tror att det går över med tiden. Eller liksom aa, att det bara är att vänta ut det hela.
Men hur är eran relation nu då?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

emery:

Jag tror att det går över med tiden. Eller liksom aa, att det bara är att vänta ut det hela.
Men hur är eran relation nu då?

Våran "relation", om man ens kan kalla det de.. är åt helvete. Vi säger hela tiden till varandra att vi ska prata igenom det som har hänt men det blir aldrig av. Det slutar ofta att vi hamnar på samma fest och jag får panik och åker därifrån.. en annan hemsk sak är ju att vi går på samma skola .. han i tvåan och jag i ettan. Inte nog med att han vandrar omkring i mitt huvud 24 timmar på dygnet. Han verkar gått vidare helt, medans jag står och trampar


   
SvaraCitera

du har hamnat i fel forum


   
SvaraCitera

fadeaway:

Vi säger hela tiden till varandra att vi ska prata igenom det som har hänt men det blir aldrig av.

Jag tror att det verkligen måste bli av. Försök.


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera