Aviseringar
Rensa alla

Olyckligt kär!!!


BroderGrim:

sedan har jag inga pengar 🙁

men vafan, då får du ju ingen tjej såklart[shake]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Är det dumt om jag skickar iväg ett sms med texten:
Hitta på ngt nån dag?[blush]
Vad tycker ni?


   
SvaraCitera

BroderGrim:

Så har ni ngra tips så är ni as schyssta!

Bli aldrig kär så slipper du vara olycklig


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Angelize:

Bli aldrig kär så slipper du vara olycklig

Är det dumt om jag skickar iväg ett sms med texten:
Hitta på ngt nån dag?[blush]
Vad tycker ni?


   
SvaraCitera

Det ät lätt för alla er att säga åt BroderGrim att bara säga vad han tycker för henne![cool] men jag lovar att om ni hade varit i hans sits så hade ni aldrig gjort det [crazy]
det är inte lätt att vara kär [wink]


   
SvaraCitera

Tjejer som inte är intresserade av en är just inte intresserade ...


   
SvaraCitera

men det går alltid att få dem att bli intresserade av en 😀
men lär känna henne först gör saker som hon tycker om, det får inte gå för snabbt fram för annars kan hon tycka att du är freaky [wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Glassbil:

m

Fagerjärn:

..

Sa idag att jag tyckte hon var söt 🙂 hon verkade inte bli sur...ne hon blev mer aktiv på msn 😉
Sedan frågade jag om vi kunde göra ngt i helgen.....men hon tyckte det var gulligt att jag frågade...men hon hade tyvärr andra planer sa hon ;/


   
SvaraCitera

ouchh andra planer låter inte bra 🙁
men det beror ju också på vad för andra planer [wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Glassbil:

ouchh andra planer låter inte bra 🙁
men det beror ju också på vad för andra planer [wink]

Du menar att hon sa så bara för att hon skulle undvika?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Som vanligt ger um:s medlemmar kassa råd att man ska säga d till henne.. För guds skull gör inte detta! jag följde rådet och nu känner jag mig bara bortgjord och skäms hemskt mkt, skrämt bort honom för alltid!!! Vänta o se vart d leder, visa intresse utan att säga att du e intresserad förrän du märker att du får respons från hennes sida.. Annars kommer du känna dig sjukt underlägsen henne sen..


   
SvaraCitera

Kärlek är för veka människor och borde förbjudas. Oavsett hur det går så slutar kärlek alltid med smärta. Det är bättre att vara oberoende.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

aekitsune:

Kärlek är för veka människor och borde förbjudas. Oavsett hur det går så slutar kärlek alltid med smärta. Det är bättre att vara oberoende.

Man lever ju för kärleken?
Vad gär vi annars här på jorden??


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

aekitsune:

Kärlek är för veka människor och borde förbjudas. Oavsett hur det går så slutar kärlek alltid med smärta. Det är bättre att vara oberoende.

Förbjudas?Visst har jag en rätt cynisk bild men det där är ju extremt.Jag anser att utan smärta i livet så kan man inte uppskatta dom goda sakerna.


   
SvaraCitera

aekitsune:

Kärlek är för veka människor och borde förbjudas. Oavsett hur det går så slutar kärlek alltid med smärta. Det är bättre att vara oberoende.

Åh du har fått smaka på obesvarad kärlek eller besvikelse i ditt kärleksliv läser man där, det hjälper inte att generallisera. Vissa stannar hela livet, och vissa är tillräckligt intressanta för att få sin partner att stanna kvar.


   
SvaraCitera