Aviseringar
Rensa alla

Olyckligt kär, hjälp?


Ämnesstartare

Nu är det så att jag gillar en tjej väldigt mycket, vi stöter på varandra på kvällarna ibland och säger hej, snackar lite på msn och så. Men jag vet inte om hon är så intresserad av mig, om jag skulle fråga det finns det ju risk att jag gör bort mig totalt, hur ska man börja ta kontakt på riktigt, typ vill du möta mig och ta en cigg? hur skulle ni ha gjort?

ps jag är en kille....


   
Citera

Ja säg så, promenad.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Men det känns lite bättre om man vet innan om hon har känslor för mig i huvudtaget, hur tar man reda på det på bästa sättet?


   
SvaraCitera

Lillemor:

ps jag är en kille....

That pretty much answers your question.


   
SvaraCitera

prata med henne, finns inget annat du kan göra.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

föreslå en träff


   
SvaraCitera

Gör henne intresserad av dig istället eftersom att ni inte känner varandra så bra?


   
SvaraCitera

Lillemor:

vill du möta mig och ta en cigg?

pinsamt att fråga så om du inte är 100% säker på att hon röker [smile]


   
SvaraCitera

[confused]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

typ samma sak för mig. finns väl inte mycket mer än att prata att göra D: (hon vet att jag tycker om henne)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tänk på att du är bäst och att hon har tur om hon får vara med dig. Fråga om ni ska träffas vetja, det behöver inte vara så märkvärdigt ^^
Du klarar det! Lycka till [y]


   
SvaraCitera

Lillemor:

om jag skulle fråga det finns det ju risk att jag gör bort mig totalt

Satt precis i samma sits som du för inte alls länge sen.

Jag berättade hur det låg till för mina tjej vänner och skulle se om dem såg något "tecken" på något intresse, och ja, jag fick olika svar av alla.

men jag drog någon kleeechay replik på halft skojj till henne och då fick respons på det, och nu är det helt okej mellan oss :).

Så mitt råd är väl att, om du inte försöker har du redan förlorat[blush]


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera