Aviseringar
Rensa alla

Om att ha för mycket IQ poäng


Exner

Galen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

* man får hybris och tror att IQ automatiskt gör en intellektuell och intelligent, och skyller sina brister på att andra helt enkelt inte har lagom högt IQ för att förstå sig på en.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Isdrake: * man får hybris och tror att IQ automatiskt gör en intellektuell och intelligent, och skyller sina brister på att andra helt enkelt inte har lagom högt IQ för att förstå sig på en.

hehe ja


   
SvaraCitera

folk med anser sig själva vara väldigt intelligenta är i princip alltid pissjobbiga.  


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

stereo total:
folk med anser sig själva vara väldigt intelligenta är i princip alltid pissjobbiga.  

mmmmmmmmmmmmmmmmmmmm


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mynona:
* Folk tar intelligens på för stort allvar och tror att man skryter då man medger sig vara smart? 😉

Kan jag föreställa mig, vill säga. Rent hypotetiskt. Jag betraktar inte intelligens som något vidare märkvärdigt. Jag tror mig inte ha hög IQ. IQ associerar jag med matematik så egentligen är det väl inte samma sak :S 


   
SvaraCitera
mynona

ceka92:

Ja, matematik är besvärligt. Och likaså tjatande om intelligens. Jag tror inte heller man kan mäta intelligens. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kulturmarxisten: Här är några nackdelar jag kan lista:

om man är dum i huvudet kan man säga ah men jag är ju intelligent;)))))


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

oavsett, om du är intelligent, oberonde av IQ, intelligens gör dig inte överlägsen andras intentioner och ideér eller andra människor. du vann ett genetiskt lotteri. däremot kan du känna dig stolt om du har skapat något för mänskligheten.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

wow, du är en modell, bra jobbat av dig. elit.

Mycket glad åh, män.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sen finns det ju olika sätt att vara smart på också.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fingerprints:
sen finns det ju olika sätt att vara smart på också.

Nej, det finns ett sätt och så finns det andra sätt som dumma hittat på för att kunna säga att de är smarta. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

iddqd:

Nej, det finns ett sätt och så finns det andra sätt som dumma hittat på för att kunna säga att de är smarta. 

Så iq är det enda sättet att beräkna om man är smart eller inte?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fingerprints:

Så iq är det enda sättet att beräkna om man är smart eller inte?

Japp!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

iddqd:

Japp!

Hur hög IQ har du själv herrn? 


   
SvaraCitera