Aviseringar
Rensa alla

Om du är dålig förlorare när det kommer till TV-spel....


Chryseus:

Jag tycker att NHL rent spontant är roligare än FIFA. Jag tröttnar lätt på FIFA men NHL har jag inte tröttnat alls på. Online är det ruskigt kul!

Men kan man köra tex be a pro, karriärsläge osv..?? men är inte den största hockey nörden kollar nästan aldrig på hockey bara ifall om jag är uttråkad[rolleyes]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

coolpeter95:

Men kan man köra tex be a pro, karriärsläge osv..?? men är inte den största hockey nörden kollar nästan aldrig på hockey bara ifall om jag är uttråkad[rolleyes]

Ja, jag kör Be-a-pro-läge med ett lag online. Vi sitter och snackar på skype samtidigt. Man spelar ju på sin position hela matchen utan att behöva åka och sätta sig på bänken som offline.

Är högerback och vi spelar just nu SM-semifinal[wink] (vi är runt 16 lag i toppen av EAs ranking som har gått ihop och gjort ett grundspel och slutspel)

*edit*
http://www.nordicnosebleed.se/


   
SvaraCitera

wow så det är värt att köpa??

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

men vad finns det för möjligheter??

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 2 - - - - - - - - - - - - - - - - -

Chryseus:

Vi sitter och snackar på skype samtidigt. Man spelar ju på sin position hela matchen utan att behöva åka och sätta sig på bänken som offline.

Är högerback och vi spelar just nu SM-semifinal (vi är runt 16 lag i toppen av EAs ranking som har gått ihop och gjort ett grundspel och slutspel

kollar på hemsidan men vilken lag är erans[tired][tired]


   
SvaraCitera

Säger bara house of the dead till arkadmaskin [mad][mad][mad][mad][mad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera