Aviseringar
Rensa alla

Om du fick åtkomst till någon annans användarkonto här, utan att den medlemmen fick reda på det...


Ämnesstartare

Men bara en... 

Och du hade ej haft möjlighet att använda några andra funktioner än att bläddra genom människans PM..

Vem hade du valt? Och varför??

Eller hade du valt att avstå helt kanske? Varför?

Personligen hade jag valt att avstå trots nyfikenhet, det har med integriteten att göra, tror jag. Hade även fått dåligt samvete i efterhand 🙁


   
Citera
Ämnesetiketter

Hm. Ingens tror jag. Eller ja kanske en, men säger inte.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sheriffen: kanske en

sääääääääääääääääg, vad är dt värsta som man hända? vi snackar mänskliga beteenden här, fullt normalt att ej kunna stå emot frestelsen. 


   
SvaraCitera
mynona

Jag hade varit frestad i tre fall, men i slutändan hade jag väl ändå avstått i rädsla för att Bestraffas av Ödet i efterhand i etisk vidskepelse. Man bör väl behandla andra som man själv vill bli behandlad, fast vilket tråddödande svar, förlåt. Vilka umares inkorg tror du döljer mest intressanta ting


   
SvaraCitera
mynona

Bra trådlekar förresten: "Vad skulle du göra om du hade åtkomst till ovans användarkonto?" och "Vems pmkonversation av de tre ovan vill du helst läsa" och annatLedsenHjärta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jaa... alltså jag brukade efter att ha brottats lite med mitt överjag läsa kompisars dagböcker när jag väntade på dem medan de åt middag när jag var liten, så skulle jag ställas inför superintressanta pm (om nu någon har pm som handlar om mig) så skulle jag kanske läsa. Kanske. Andrés kanske? Se vad folk klagar på liksom.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:
Jaa... alltså jag brukade efter att ha brottats lite med mitt överjag läsa kompisars dagböcker när jag väntade på dem medan de åt middag när jag var liten, så skulle jag ställas inför superintressanta pm (om nu någon har pm som handlar om mig) så skulle jag kanske läsa. Kanske. Andrés kanske? Se vad folk klagar på liksom.

Det förtjänar dem som låter andra vänta på dem medan de äter. Vad är det för ett svinigt fenomen ni svenskar håller på med???


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kakakaka:

Det förtjänar dem som låter andra vänta på dem medan de äter. Vad är det för ett svinigt fenomen ni svenskar håller på med???

eller hur! fattar inte hur man inte kan bjuda på mat när det är folk hemma. snåla jävlar. dock var det ju föräldrarnas fel men ändå. borde snokat i deras dagböcker också.


   
SvaraCitera

"Middag är en familjehögtid. Det betyder att du får gå hem till dig nu."

H%C3%A4gglund.gif


   
SvaraCitera
Kudhos

Någon mod som har haft kontot länge.


   
SvaraCitera
Kudhos

Skadeglädje


   
SvaraCitera
Kudhos

ev. Fasikens.

För han är så mysig, jag lovar han pm:ar sig själv ibland. Hjärta


   
SvaraCitera
mynona

kanske isolas och NW:s


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mynona:
Bra trådlekar förresten: "Vad skulle du göra om du hade åtkomst till ovans användarkonto?" och "Vems pmkonversation av de tre ovan vill du helst läsa" och annatLedsenHjärta

kööööööör!

vill inte skapa andras idéer :(:( 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola: Jaa... alltså jag brukade efter att ha brottats lite med mitt överjag läsa kompisars dagböcker när jag väntade på dem medan de åt middag när jag var liten,

psycho-kid 


   
SvaraCitera