Aviseringar
Rensa alla

om du fick en väldigt minor superkraft


Ämnesstartare

vad skulle du vilja ha då? jag funderar på:

att kunna skriva i låsta trådar.

att kunna se var nedkortade länkar leder utan att klicka på dem.

att påverka resultatet i hantverks- och matlagningsprogram i tv, typ få martin timell att spika sneda staket, eller tv-kockar att bränna såsen.

att kunna få folk att glömma bort ord med viljestyrka, i synnerhet i tv-sända debatter.

immunitet mot avtändning, utsättningssymtom och bakfylla.

förmågan att få grupper av människor att spontant delta i koreograferade sång- och dansnummer.

immunitet mot att dömas för förargelseväckande beteende.

osv.

har ni andra bra förslag? vad skulle ni välja?


   
Citera
Ämnesstartare

Leijonsparf: att kunna få folk att glömma bort ord med viljestyrka, i synnerhet i tv-sända debatter.

Skadeglädje
skulle ha jävligt kul


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kukoxo:

Skadeglädje
skulle ha jävligt kul

och oppositionens kritik mot årets... öh... vad heter det... öhm... pengar? budget!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Att med min hjärnas kraft kunna förflytta ett begagnat kaffefilter från bryggaren i min studentlgh till korridorkökets organic wastekorg.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag skulle vilja kunna stoppa tiden, allt står stilla utom jag så om jag känner att jag behöver ligga hemma en dag och göra ingenting så kan jag göra det utan att missa något, för allt annat står ju stilla. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fingerprints: Jag skulle vilja kunna stoppa tiden

Leijonsparf: väldigt minor

?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kunna få personer att tycka om mig


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Läsa folks tankar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:
Läsa folks tankar

har du sett typ, heroes eller x-men eller vad som helst? telepati är typ en av de bästa superkrafter som finns. den är liksom utan tvekan på a-listan. väldigt minor krafter är typ, mer på d- eller e-listan. extremt nischade grejer utan någon enorm praktisk tillämpning.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Leijonsparf: har du sett typ, heroes eller x-men eller vad som helst? telepati är typ en av de bästa superkrafter som finns. den är liksom utan tvekan på a-listan. väldigt minor krafter är typ, mer på d- eller e-listan. extremt nischade grejer utan någon enorm praktisk tillämpning.

X-Men är Hjärta Men ja! Det är fantastiskt. Även att kunna påverka folks tankar och få dem att göra saker (nu kanske jag låter ond men tänker i gott syfte) Håller med att den är med på a-listan!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

få folk att känna sig främmande inför någon egen kroppsdel

få folk att rysa av välbehag åt ingenting

få folk att tala fullkomlig rappakalja med ett auktoritärt och bekymrat tonfall


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nachac:

?

Ignorerade det då jag anser att få folk att glömma ord med viljestyrka inte heller är så minor.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

df rqp:
få folk att känna sig främmande inför någon egen kroppsdel

få folk att rysa av välbehag åt ingenting

få folk att tala fullkomlig rappakalja med ett auktoritärt och bekymrat tonfall

skrämmas


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ennie:

skrämmas

varför citerar du


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

df rqp:

varför citerar du

för att irritera dig


   
SvaraCitera