Aviseringar
Rensa alla

Om du fick självdiagnostisera..


isola:

ah ok.
du blir helt blöt av svett varje gång du är i folksamlingar lr bara ibland?

blir inte blöt av svett precis.
men jag blir varm/kallsvettig och hjärtat slår skitsnabbt och jag försöker bara ta mig därifrån så fort som möjligt, händer i princip alltid. mataffären, bussen, stan, möten etc etc


   
SvaraCitera

Veritas:

Schizoid personlighetsstörning

Samt social fobi. Möjligtvis depressiv/manodepressiv. [zzz]


   
SvaraCitera

lilasmet:

blir inte blöt av svett precis.
men jag blir varm/kallsvettig och hjärtat slår skitsnabbt och jag försöker bara ta mig därifrån så fort som möjligt, händer i princip alltid. mataffären, bussen, stan, möten etc etc

hur funkar ditt sociala liv då?


   
SvaraCitera

Nymphomania


   
SvaraCitera

Diabetes och någonting som gör att man blir impulsiv, halvmanisk och cpkorkad vid större känslomässiga påfrestningar, typ.


   
SvaraCitera

isola:

hur funkar ditt sociala liv då?

Sådär, det brukar gå ganska bra när jag väl träffar folk, men att typ åka dit/möta/vänta på dem är väldigt påfrestande, att träffa nya människor kan också vara riktigt jobbigt. Vissa av mina vänner vet om min enorma ångest vilket gör det lite lättare i socialasituationer, det blir liksom lättare att dra sig ur... Ett tag kunde jag inte träffa folk men jag är starkare nu och tänker inte låta ångesten förstöra för mig[smile]

Klorofyl:

impulsiv, halvmanisk och cpkorkad vid större känslomässiga påfrestningar, typ.

borderliner?


   
SvaraCitera

lilasmet:

borderliner?

Låter lite väl dramatiskt tycker jag ^^


   
SvaraCitera

lilasmet:

och tänker inte låta ångesten förstöra för mig[smile]

Jättebra!
du äter inte massa mediciner?


   
SvaraCitera

isola:

Jättebra!
du äter inte massa mediciner?

Nja, har ett provat några olika men inga som har så bra påverkan på mig, möjligtvis nervlugnade, för då blir jag mindre skakig och lugnare i kroppen men jag känner ju fortfarande samma orokänsla.


   
SvaraCitera

Fobisk eller schizoid personlighetsstörning.


   
SvaraCitera

Äh, mina läkare diagnosticerar mig så duktigt så jag behöver inte tänka själv [rolleyes]. Men allt stämmer ju inte förstås, men lite personlighetsstörning hit och lite psykos dit[zzz]

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

Klorofyl:

Låter lite väl dramatiskt tycker jag ^^

behöver inte vara så dramatiskt.. är ju bara en personlighetsstörning.


   
SvaraCitera

Kopierar lite grejer andra skrivit i tråden som jag tror att jag har nu. 🙁

Social fobi, kanske lite schizofreni när jag inte sovit ordentligt på flera månader, depression, panikångest, och är ganska autistisk helt säkert. 🙂
Ganska coolt...


   
SvaraCitera

SaltaKätzchen:

depression, panikångest

SaltaKätzchen:

Ganska coolt

om du verkligen hade det så tror jag inte att du skulle tycka att det var coolt, faktiskt[rolleyes]


   
SvaraCitera

Klorofyl:

Låter lite väl dramatiskt tycker jag ^^

Dramatisk låter ju precis som du [smile]


   
SvaraCitera

Oväntad:

Dramatisk låter ju precis som du [smile]

Touché.

Sluta nu! Jag har slutat inbilla mig att jag har borderline för den här gången, ingen idé att tidigarelägga nästa omgång med sånthär!


   
SvaraCitera