Aviseringar
Rensa alla

Om du fick välja kön och sexualitet?


Börjar ångra mig, bisexuell är såklart bäst. Då hade jag gått på galna sexpartyn hela tiden! Med bara snygga människor! Och massa knark!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Redbulls:

hur menar du?

okej om man varit både och, men nu har INGET varit det, förutom tvåkönade vilket är mycket sällsynt, så din omröstning fails


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lounge fact:

okej om man varit både och, men nu har INGET varit det, förutom tvåkönade vilket är mycket sällsynt, så din omröstning fails

förstår inte riktigt


   
SvaraCitera
Kviq
 Kviq

Redbulls:

Kvinna och bisexuell (Du röstade på detta alternativ)

Pga är awesome redan.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Redbulls:

förstår inte riktigt

nähä..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[bigsmile][bigsmile][bigsmile][bigsmile][bigsmile][bigsmile][bigsmile][bigsmile][bigsmile][bigsmile][bigsmile][bigsmile][bigsmile][bigsmile][bigsmile][bigsmile][bigsmile][bigsmile][bigsmile][bigsmile][bigsmile][bigsmile][bigsmile][bigsmile][bigsmile][bigsmile][bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tobbish:

Fan vad jobbigt och gå runt och bli kåt av båda könen...

Vafan? Jag är heterosexuell men blir inte kåt på alla killar för det. [confused]


   
SvaraCitera

Redbulls:

Kvinna och bisexuell (Du röstade på detta alternativ)

[ops]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lounge fact:

okej om man varit både och, men nu har INGET varit det, förutom tvåkönade vilket är mycket sällsynt, så din omröstning fails

Det är ingen som kräver att man ska svara utifrån empiriska erfarenheter.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nachac:

Det är ingen som kräver att man ska svara utifrån empiriska erfarenheter.

tycker den är värdelös utan erfarenheter


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kraamiszz:

Vafan? Jag är heterosexuell men blir inte kåt på alla killar för det. [confused]

Det var inte så jag menar. Jag blir inte kåt av alla tjejer heller. Men jag menar att om jag blir kåt av båda könen, då är det trots allt dubbelt så stor chans att jag ser någon att bli kåt på eftersom alla KAN vara av intresse. Sen att de flesta fortfarande inte är intressanta så...

Om 10 tjejer och 10 killar går förbi, och jag normalt tyckt att 1-2 av tjejerna väckt lite intresse, så hade jag ju kanske sett 1-2 killar med om jag varit bi...

Savvy? [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lounge fact:

tycker den är värdelös utan erfarenheter

Är den väl inte. Vore ju som att säga att man inte kan avgöra om man vill genomföra aktiviteter eller dylikt utan att ha erfarenheter innan. Människor som faktiskt byter kön har ju heller garanterat inte erfarenhet av det innan.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tobbish:

Savvy?

Jag fattar. [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nachac:

Är den väl inte. Vore ju som att säga att man inte kan avgöra om man vill genomföra aktiviteter eller dylikt utan att ha erfarenheter innan. Människor som faktiskt byter kön har ju heller garanterat inte erfarenhet av det innan.

eftersom jag är tjej och inte har en aning eller har möjligheter att ta reda på hur det är att vara kille ser jag det som en värdelös poll. men keep going, it's just my opinion. människor som byter kön är oftast könet själsligt redan.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tobbish:

Om 10 tjejer och 10 killar går förbi, och jag normalt tyckt att 1-2 av tjejerna väckt lite intresse, så hade jag ju kanske sett 1-2 killar med om jag varit bi...

[mad][mad]


   
SvaraCitera