Aviseringar
Rensa alla

Om du fick välja sexpartner 2.0


reben

Jag finns nog inte:

Fast det är ju bara funktionsnedsättning pga samhället fungerar som det gör. Känns som alla är funktionofoba. Kolla bara på  http://ungdomar.se/forum/thread/om-du-fick-vaelja-sexpartner-fem-noll det är ju sådär resultatet borde bli, typ 50% 50% ... då betyder det att det inte spelar någon roll. Om alla väljer samma så spelar det ju roll obviously. 

hahaha ............ men förihelvete..........................................................................

du kan ju inte resonera så

jag orkar inte

man kan inte mäta på det sättet

himla jobbig du e


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

reben:
finns d nån koppling mellan adhd o bra i sängen lr va har det för fördelar

Precis, det är ju så jag vill att folk ska börja tänka, hum finns det fördelar att ha en sexpartner som har ADHD, eller inte. Om man har tänkt igenom det och kommer fram att nej, föredrar nog utan, det är ju en annan sak jue. Men nu verkar det som att alla redan antar att folk med ADHD är sämre sexpartners. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Diagnosen handlar ju INTE om hur bra i sängen man är. Så känns ju konstigt att folk föredrar folk utan ADHD.... Skeptisk


   
SvaraCitera
reben

Jag finns nog inte:

Precis, det är ju så jag vill att folk ska börja tänka, hum finns det fördelar att ha en sexpartner som har ADHD, eller inte. Om man har tänkt igenom det och kommer fram att nej, föredrar nog utan, det är ju en annan sak jue. Men nu verkar det som att alla redan antar att folk med ADHD är sämre sexpartners. 

det innebär ju inte att man väljer bort nån man vill ligga med för att den råkar ha adhd ??? det finns ju inget mellanalternativ typ "JAG BRYR MIG INTE" ??? 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

reben: det innebär ju inte att man väljer bort nån man vill ligga med för att den råkar ha adhd ??? det finns ju inget mellanalternativ typ "JAG BRYR MIG INTE" ???

Hade du röstat på det då? Skeptisk 


   
SvaraCitera
reben

Jag finns nog inte:

Hade du röstat på det då? Skeptisk 

ja  


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

reben:

ja  

På bipolär, aspergers åxå? Skeptisk


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nej


   
SvaraCitera
reben

Jag finns nog inte:

På bipolär, aspergers åxå? Skeptisk

handlar om 30min av mitt liv, ja det hade jag ?????++


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Attitydinkontinent:
nej

nej till vad?

reben:

handlar om 30min av mitt liv, ja det hade jag ?????++

ok,


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

reben: handlar om 30min av mitt liv, ja det hade jag ?????++

Nice, jag har kollar typ bipolära killar verkar vara eftertraknade av tjejerna, däremot inte aspergers Tardig fast iof lite data så svårt att dra några slutsatser ännu. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Med eller utan, skitsamma. Det är personen som sådan som räknas.


   
SvaraCitera
reben

Jag finns nog inte:

Nice, jag har kollar typ bipolära killar verkar vara eftertraknade av tjejerna, däremot inte aspergers Tardig fast iof lite data så svårt att dra några slutsatser ännu. 

eftertraktade för att ha sex med ?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

reben:

eftertraktade för att ha sex med ?

typ som långa grabbar Blink


   
SvaraCitera
reben

Jag finns nog inte:

typ som långa grabbar Blink

fattar inte grejen


   
SvaraCitera