Aviseringar
Rensa alla

Om du hade (har?) ett tvillingsyskon..?


Ämnesstartare

Om du hade ett tvillingsyskon av samma kön och du träffade en kille/tjej som du bara ville dejta lite med, inget seriöst, skulle du då kunna tänka dig att dela på denne med ditt tvillingsyskon då utan att dejten visste nåt? Det låter lite kul iaf...men kanske inte lika kul för den utsatta... [crazy]

Eller nån som varit med om det här kanske..? [rolleyes]

Dejten ska alltså inte veta om att du har ett tvillingsyskon utan ni låtsas vara samma person när ni träffar honom/henne... [smile]


   
Citera
Ämnesstartare

Ne, kan absolut inte tänka mig det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Absolut, trekant skulle jag föreslå med en gång!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nazgul:

Absolut, trekant skulle jag föreslå med en gång!

Nej nej, ingen trekant...dejten ska ju inte veta om att du har en tvilling...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

karatekatten:

Nej nej, ingen trekant...dejten ska ju inte veta om att du har en tvilling...

Aha, du menar så, men jo jag skulle nog kunna tänka mig att dela med mig till min tvilling!

Dold text: Men tyvärr så hade nog personen i fråga redan tagit livet av sig ifall han växt upp och märkt att han o jag var tvillingar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nazgul:

Dold text:

växt upp? det är väl ingen unge du snackar om nu..?! [tard]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

karatekatten:

växt upp? det är väl ingen unge du snackar om nu..?!

Hm, dom flesta är väl barn före dom växer till sig lite o blir vuxna, fast du kanske hoppade över det stadiet, vad vet jag !


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

karatekatten:

växt upp? det är väl ingen unge du snackar om nu..?!

Hm, dom flesta är väl barn före dom växer till sig lite o blir vuxna, fast du kanske hoppade över det stadiet, vad vet jag !


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jo, det skulle vara ganska coolt [cool]


   
SvaraCitera

Haha, låter elakt. Men lite roligt [party]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nazgul:

Hm, dom flesta är väl barn före dom växer till sig lite o blir vuxna, fast du kanske hoppade över det stadiet, vad vet jag !

jag menade att ni inte skulle dejta en unge som sen skulle växa upp och få veta att ni är tvillingar...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag känner en som fick till det med en av två tvillingar, sedan fick han ihop med den andra också.
Det roliga var att han inte visste att han fått ihop det med båda utan det upptäckte han (och de) inte förrän senare.
Då vart de skitförbanande så var det äventyret över.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nazgul:

Dold text: Men tyvärr så hade nog personen i fråga redan tagit livet av sig ifall han växt upp och märkt att han o jag var tvillingar.

HAHAHHA [bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Myksa:

Det roliga var att han inte visste att han fått ihop det med båda utan det upptäckte han (och de) inte förrän senare.

Haha, sjukt roligt! [bigsmile]
Vadå...trodde han att den första bara glömt att de träffats förut eller? [confused]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

karatekatten:

Haha, sjukt roligt! [bigsmile]
Vadå...trodde han att den första bara glömt att de träffats förut eller? [confused]

Grejen är att han hade inte varit ihop med den ena så länge så han var väl fortfarande lite försiktig när han träffade den andra.
Samtidigt så hade ah ju ett väldigt bra självförtroende när han träffade den andra - han var ju säker på att lyckas (eftersom han trodde han gjort det tidigare).


   
SvaraCitera