Aviseringar
Rensa alla

Om du haft....


Ämnesstartare

så mkt pengar att du varit oberoende av de.

Hur skulle ditt liv sett ut då?
Vad skulle du gjort om dagarna?
[bigsmile]

Jag hade själv haft en herrgård där jag bott, med massa fina hästar. Haft två stugor i Sverige, en i Stockholms skärgård till sommaren och en upp i Norrland någonstans till vintern. [smile]
Sen hade jag nog oxå haft ett hus på franska revieran. Sen vill jag på sätt å vis ändå vara lite Svensson så hade haft den Nyaste volvo modellen.
Sedan inne i mitt hus skulle jag haft en pool, och en större utanför. Även en biosalong. Sedan hade jag även gärna viljat driva en egen klädbutik.

Om dagarna hade jag nog hängt i stallet, och lagt 100% på min hobby och hästarna. Tävlat en del med [bigsmile]


   
Citera
Ämnesetiketter

ingen är väl oberoende av pengar[crazy] kanske djungelfolk etc


   
SvaraCitera

som nu antagligen, bortsett från att jag ägt mitt boende.


   
SvaraCitera

Skulle köpa en massa mark och ha djur på. Djur som inte ska slaktas som jag köper från djurparker och zoon osv


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tickstart:

ingen är väl oberoende av pengar

Ingen fantasi? [cute]


   
SvaraCitera

skulle nog rest lite mer.


   
SvaraCitera
time
 time

Skulle köpa en vansinnigt mysig lägenhet och inreda den precis som jag drömt om, men förutom det skulle inte så mycket förändras alls. Skulle fortfarande jobba och plugga men skulle åtminstone ha möjlighet att för en gångs skull vara kompisen som kan låna ut pengar och hjälpa till på det sättet istället för tvärtom.


   
SvaraCitera

köpt en motorsyckel
bensin
ah sen inget mer


   
SvaraCitera

skulle försöka köpa honolulus kärlek +_+


   
SvaraCitera
Mandan

Jag hade nog velat ägna mig åt att göra screentrycks tavlor hela dagarna [bigsmile]. Få vara lite kreativ och veta att om det blir fel har jag all tid i världen att göra om. Fast å andra sidan, kanske är tråkigt i längden att bara göra en grej. Eller att ha obegränsat med pengar. Om man redan har allt finns det ju inget kvar att önska sig. Pengar är bra men tror inte att de är en garanti till ett lyckligt liv.


   
SvaraCitera

Hade förmodligen byggt mig ett lyxigt hus någonstans, förmodligen här i stan pga nära till familj och så. Hade ägnat 50% av mina veckor åt att resa runt i världen och skänka stora summor åt fattiga, ha det allmänt trevligt, umgås med folk från alla delar av världen. Den andra hälften hade jag nog ägnat åt att chilla hemma, ordna feta fester, sitta på UM & spela spel, tror jag. [smile]

En vacker dag.. En vacker dag säger jag! [wink] Jag må inte vara särskilt kreativ då det gäller att komma på helt egna idéer, med detta sagt har jag möjlighet att sno någon annans simpla idé och göra något bättre utav den! Så som Bill Gates gjorde, fast inom ett simplare område. [smile]


   
SvaraCitera

S3ON:

sno någon annans simpla idé och göra något bättre utav den!

S3ON:

ag må inte vara särskilt kreativ


   
SvaraCitera

isola:

Det

Exakt! Jag anser att kreativitet är något man helt och hållet har kommit på själv, något unikt som ingen annan har kunnat tänka sig.. Något kreativt i mitt tycke skall ej heller likna någon annans tanke. [smile]


   
SvaraCitera

S3ON:

Exakt! Jag anser att kreativitet är något man helt och hållet har kommit på själv, något unikt som ingen annan har kunnat tänka sig.. Något kreativt i mitt tycke skall ej heller likna någon annans tanke. [smile]

men du skrev ju att du inte är kreativ, hur ska du då kunna komma på sätt att vidareutveckla av någon annans idé?


   
SvaraCitera

isola:

hur ska du då kunna komma på sätt att vidareutveckla av någon annans idé?

Men jag anser ju inte att det är kreativitet. Kreativitet hade varit om jag från grund och botten oberoende av någon annans idé kom fram med det bästa du kan tänka dig.. Något helt sinnessjukt som får hela världen att chockera, något som alla har nytta av..


   
SvaraCitera