Aviseringar
Rensa alla

Om du har mycket dålig genetik, vissa människor är dömda att aldrig träffa någon.


Ämnesstartare

visst är det sant?

alla i min släkt har haft brud men dom har haft svårt att skaffa.

min far har endast haft 3 flickvänner i hela sitt liv. min bror har bara haft 2. min kusin har endast haft 3. min farbror endast 1.

och då har dom ändå bra utseende o personlighet. ändå så svårt för dom att haffa eftersom det är så många som tävlar om tjejerna. tjejr har många att välja på.

jag har ingenting - hur fan ska jag kunna få då när min far, farbror o bror själva knappt kan få trots att dom har postiva egenskaper?


   
Citera
Ämnesstartare

Är sånt verkligen genetiskt?

Men det spelar väll ingen roll hur många förhållanden man haft, det huvudsakliga är väll om dom förhållanden man haft varit bra?


   
SvaraCitera

Folk åker utomlands för att finna det motsatta könet


   
SvaraCitera

den.fete: jag har ingenting

vad exakt behöver du?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Macktorsken:
Folk åker utomlands för att finna det motsatta könet

Ja, för män och kvinnor är ju verkligen en bristvara i Sverige..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Så det är bättre med kvantitet än kvalitet?

Och vaddå tävla om tjejerna? Lägg av. Ingen är ett (tävlings)objekt.

Var dig själv, men jobba på dem dåliga bitarna om du känner att dessa hindrar dig. Inse att tjejer inte är några objekt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Knarko:
Så det är bättre med kvantitet än kvalitet?

Och vaddå tävla om tjejerna? Lägg av. Ingen är ett (tävlings)objekt.

Var dig själv, men jobba på dem dåliga bitarna om du känner att dessa hindrar dig. Inse att tjejer inte är några objekt.

^this


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hallå börja träna träääna fan, du blir gladare 


   
SvaraCitera

Tjohej:

Ja, för män och kvinnor är ju verkligen en bristvara i Sverige..

Nollor verkar kunna locka med sin härkomst


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Macktorsken:
Folk åker utomlands för att finna det motsatta könet

det är ju loser stämpel.

kostar pengar och mycket könsjukdomar och kriminella aktiviteter utomlands + dessa jävla thaiboys (transor) som lurar killar. det är fan inte "kärlek" dom vill bara fly från sitt skitland.

Tjohej:
Är sånt verkligen genetiskt?

Men det spelar väll ingen roll hur många förhållanden man haft, det huvudsakliga är väll om dom förhållanden man haft varit bra?

ja.

ja fast det bevisar att dom ahr svårt att haffa någon. om jag är som dom fast utan deras posetiva egenskaper så torde jag vara totalt chanslös hos tjejer.

Pappbox:

vad exakt behöver du?

utseende, social status och personlighet. utan någon av det - så går det inte. tjejerna lockas inte.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tjohej:

Ja, för män och kvinnor är ju verkligen en bristvara i Sverige..

folk är osociala i sverige.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Macktorsken:

Nollor verkar kunna locka med sin härkomst

inte alls.


   
SvaraCitera

den.fete: utseende, social status och personlighet. utan någon av det - så går det inte. tjejerna lockas inte.

Utseende är subjektivt, personlighet likaså  och då är bara status kvar
Den kan jag hålla med om för hög status ger mer exponering och mer tjejer men de andra två är väldigt olika


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

du kanske hittar någon på gymmet?? 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

siceps :
hallå börja träna träääna fan, du blir gladare 

dummaste jag läst på 1 timme.

Attitydinkontinent:

^this

skriv på svenska,

Knarko:
Så det är bättre med kvantitet än kvalitet?

Och vaddå tävla om tjejerna? Lägg av. Ingen är ett (tävlings)objekt.

Var dig själv, men jobba på dem dåliga bitarna om du känner att dessa hindrar dig. Inse att tjejer inte är några objekt.

dom är inga objekt nej men det är som en tävling? 100 killar på en tjej? oftast...hon väljer ut dom/den som är bäst? simpel logik.

det behövs kvanitet och kvalitet.

varför ska jag vara mig själv om jag är totalt värdelös? det går inte jobba me dom jobbiga bitarna då dom är ofixbara.


   
SvaraCitera