Aviseringar
Rensa alla

Om du har mycket dålig genetik, vissa människor är dömda att aldrig träffa någon.


Ämnesstartare

Macktorsken:

Nollor verkar kunna locka med sin härkomst

Alltså, vad spelar härkomsten för roll i sammanhanget? Det var inte så jag menade. Jag menar att man inte behöver åka utomlands för att finna sin själsfrände. Dessutom är det en väldigt enkel väg att gå. Ja, om man såklart inte är ute efter just en speciell etnicitet förstås.


   
SvaraCitera
NEMI
 NEMI

livet hade varit för bra om det var enkelt att leva det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

siceps :
du kanske hittar någon på gymmet?? 

eller i tvättstugan.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tjohej:

Alltså, vad spelar härkomsten för roll i sammanhanget? Det var inte så jag menade. Jag menar att man inte behöver åka utomlands för att finna sin själsfrände. Dessutom är det en väldigt enkel väg att gå. Ja, om man såklart inte är ute efter just en speciell etnicitet förstås.

det är väl allmänt känt att svenskar oftast håller sig till svenskar osv?

jag som blandras känner mig vilsen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

NEMI:
livet hade varit för bra om det var enkelt att leva det.

varför ska det vara så svårt?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

den.fete:

eller i tvättstugan.

Man vet aldrig. Du kan träffa någon på Ica. På bilparkeringen, utanför. På en promenad. I en korvkioskskö. Ja, var som helst.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Pappbox:

Utseende är subjektivt, personlighet likaså  och då är bara status kvar
Den kan jag hålla med om för hög status ger mer exponering och mer tjejer men de andra två är väldigt olika

ja klart. men vissa är så pass fula och tråkig personlighet så att ingen vill ha dom. jag är en av dessa.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tjohej:

Man vet aldrig. Du kan träffa någon på Ica. På bilparkeringen, utanför. På en promenad. I en korvkioskskö. Ja, var som helst.

jag hatar köer.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

den.fete:

det är väl allmänt känt att svenskar oftast håller sig till svenskar osv?

jag som blandras känner mig vilsen.

Det har inget med "rasen" att göra. Jag är "renrasig" men är vilsen ändå. Nej, men skämt åsido. det har inget saken att göra. Och man behöver ju inte per automatik hålla fast vid svenskar, bara för att man själv är en. Urvalet är stort.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

den.fete:

jag hatar köer.

Det var bara ett exempel.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tjohej:

Det har inget med "rasen" att göra. Jag är "renrasig" men är vilsen ändå. Nej, men skämt åsido. det har inget saken att göra. Och man behöver ju inte per automatik hålla fast vid svenskar, bara för att man själv är en. Urvalet är stort.

har stött på många svenskar som inte gillar invandrare och invandrare som inte gillar svenskar.

man måste ha det där lilla extra för att locka nån som kommer från ett annat land.

otroligt störigt att komma från 2 länder.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Men shit. Sluta whina någon jävla gång. Är det meningen att vi ska tycka synd om dig eller vad?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

den.fete: har stött på många svenskar som inte gillar invandrare och invandrare som inte gillar svenskar.

Fett rasistiskt! Nej, men helt ärligt. Visst, så kan det ju vara. Man kan inte gilla allt och alla. Och så finns det dom som inte gillar något av det.

den.fete: man måste ha det där lilla extra för att locka nån som kommer från ett annat land.

Det finns ju dom som släpar hem thailändska kvinnor.

den.fete: otroligt störigt att komma från 2 länder.

Då är du iaf en hälft av båda.


   
SvaraCitera

den.fete: ja klart. men vissa är så pass fula och tråkig personlighet så att ingen vill ha dom. jag är en av dessa.

Det är som sagt jävligt subjektivt, tvivlar på att du ser så ful ut så det inte lyckas av den anledningen men såklart kan man se mer generisk ut än andra
btw så är du från utlandet så är det en väldigt bra sak för dig så fan gnäller du för?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

den.fete: dom är inga objekt nej men det är som en tävling? 100 killar på en tjej? oftast...hon väljer ut dom/den som är bäst? simpel logik.

Då blir tjejerna objekt. Simpel logik.

den.fete: det behövs kvanitet och kvalitet.

varför ska jag vara mig själv om jag är totalt värdelös? det går inte jobba me dom jobbiga bitarna då dom är ofixbara.

Säg det till dem som förbättrat saker med sig själva så ska du se att du har fel.
Du har förmodligen inte ens försökt. Inte sökt ptofessionell hjälp för det. Eller är jag helt ute och cyklar?


   
SvaraCitera