Aviseringar
Rensa alla

Om du inte var du


Ämnesstartare

Tror du att du skulle kunna tänka dig vara tillsammans med dig? Och nu kanske du tänker, "men åhhhh det går ju inte att veta" Då kanske den här frågan är lättare för dig, förstår du varför det finns personer som vill vara tillsammans med dig.

[tard]

Mitt svar blir i alla fall, nej jag skulle inte stå ut. Och hur det finns personer som faktiskt orkat, är otrolig. All cred till dem [love][love][cool]


   
Citera
Ämnesstartare

Jag hade förmodligen haft massa fördomar mot mig själv, "konstig typ det där" osv.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ja? [surprised]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nej, det tror jag inte att jag hade kunnat tänka mig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det beror ju på vad jag hade haft för personlighet om jag inte var jag.

Men tror jag förstår delvis varför en del gillar mig, och ibland varför de ogillar mig, men det är ärligt talat mer sällan.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ending Jon:

förstår du varför det finns personer som vill vara tillsammans med dig.

Jag tänkte på detta imorse. Alltså jag hade utan tvekan velat ha mig som vän. Men undra hur jag är i ett förhållande? Jag kanske suger som person då, eller är helt retard. Så alltså nää...vet fan inte.
Men hade gärna haft mig som polare![smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

aaaah lätt [bigsmile] fast skulle nog ha svårt att stå ut med mig efter ett ta xd


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nachac:

Det beror ju på vad jag hade haft för personlighet om jag inte var jag.

Fan jag visste att nån skulle komma med det där, det var därför jag la till det senare [cool] Är en tänkande person nämligen [ops]

emery:

Men hade gärna haft mig som polare![smile]

Haha precis, så tänkte jag lite också [bigsmile][bigsmile] Fast om mig själv då såklart [zzz]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ending Jon:

Haha precis, så tänkte jag lite också [bigsmile][bigsmile] Fast om mig själv då såklart [zzz]

Haha ah fattar[bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Aldrig i livet faktiskt. Skulle givit mig själv en örfil för att ge mig själv en läxa men sedan gått där ifrån förbannat för att jag, hon, bad om en till.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ending Jon:

Fan jag visste att nån skulle komma med det där, det var därför jag la till det senare [cool] Är en tänkande person nämligen [ops]

Jo, men svarade ju faktiskt på båda[y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag hade lämnat mig själv i sticket och flytt. [blush]


   
SvaraCitera

Hahha nej hade nog hatat kopian av mig bara för att jag gillar inte personer som är lika mig[no-no][no-no]


   
SvaraCitera

Tror inte folk (utom en extremt liten minoritet) vill känna mig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nachac:

Jo, men svarade ju faktiskt på båda[y]

Hahaha oj missade visst den delen [tard]


   
SvaraCitera