Aviseringar
Rensa alla

Om du kunde bestämma över dina drömmar helt?


Ämnesstartare

Om du kunde bestämma över dina drömmar, vad skulle du drömma om då?

Jag tror helt ärligt att jag skulle haffa min crush, ta en sjukt snygg bil och köra så fort jag bara kunde. Många snackar om flyga, men vettefan, är ganska höjdrädd... x)


   
Citera

Gullregn:

Många snackar om flyga

Jag har faktiskt haft ett par sådana drömmar där jag har haft förmågan att kunna flyga. 😉 Men jag skulle dock inte vilja "välja" vad jag ska drömma om. Det överlåter jag till min hjärnas kreativitet+spontanitet. Jag älskar drömmar som blir som ett slags äventyr man ger sig in i även om allting bara är allmänt fucked upp och orelaterat till varandra (iaf i vaket tillstånd).


   
SvaraCitera

Gillar oberäkneligheten i drömmar. Om jag ville bestämma själv hur saker och ting skulle bli, är det bara att fantisera. Där bestämmer man själv.


   
SvaraCitera

go with the flow man.


   
SvaraCitera

döden


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Men i drömmar där ni bestämmer så skulle ni kunna göra vad som helst, hur fuckat som helst. Inget som lockar er?

Hjärtlös:

döden

Döden som i liemannen, döden, eller som i att dö och "vakna" upp efter döden?


   
SvaraCitera

man kan bestämma över sina drömmar, om man tränar


   
SvaraCitera

Gullregn:

som i att dö och "vakna" upp efter döden

ja


   
SvaraCitera

Chibibbi:

Gillar oberäkneligheten i drömmar. Om jag ville bestämma själv hur saker och ting skulle bli, är det bara att fantisera. Där bestämmer man själv.


   
SvaraCitera

Skulle inte drömma alls då det enda som drömmar medför är lögn och/ eller orealistiska förväntningar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sil3m:

man kan bestämma över sina drömmar, om man tränar

I know, Lucid Dreaming 🙂 Håller på att träna just nu 🙂

OF 5:

Skulle inte drömma alls då det enda som drömmar medför är lögn och/ eller orealistiska förväntningar.

Men du slutar inte leva bara för att lögner existerar runt omkring oss alla eller att folk ger dig orealistiska förväntningar?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Chibibbi:

Gillar oberäkneligheten i drömmar. Om jag ville bestämma själv hur saker och ting skulle bli, är det bara att fantisera. Där bestämmer man själv.

Visst kan man t.ex. fantisera om att flyga. Problemet är att det känns inte alls lika verkligt som när man drömmer. Iaf jag får aldrig den där kittlande känslan i magen när jag fantiserar.


   
SvaraCitera

Gullregn:

Iaf jag får aldrig den där kittlande känslan i magen när jag fantiserar.

Jag känner det på samma sätt som man känner lust när man fantiserar om sex. Det ba' fungerar.


   
SvaraCitera

Gullregn:

Men du slutar inte leva bara för att lögner existerar runt omkring oss alla eller att folk ger dig orealistiska förväntningar?

vad andra människor gör i frågan skiter jag i det är mig själv felet ligger i nämligen


   
SvaraCitera

sexdreams


   
SvaraCitera