Aviseringar
Rensa alla

Om du kunde skicka två råd till digsjälv när du var 13-15 år gammal, vad skulle det vara?


Asha
 Asha
Ämnesstartare

Jag har funderat på det, att jag ibland önskar jag kunde bli 15 år igen och veta det jag vet idag. Om du kunde skicka två råd till digsjälv när du var 13-15 år gammal, vad skulle det vara?


   
Citera

inget jag är nöjd bara dom vidriga asen som borde dö


   
SvaraCitera

Tveka inte. Genomför dina självmordsplaner medan du kan, livet blir dessvärre inte till det bättre, men med tiden du fortsätter att leva med all sorg och hat inombords riskerar du att göra andra skada. Du har all rätt på din sida och det vet du, det är är de andra i din närhet som har fel. Himmelen och helvetet existerar således ej, du hamnar ej i evig plåga för att du väljer att avsluta ditt liv lite tidigare än de andra. 


   
SvaraCitera

S3ON:
Tveka inte. Genomför dina självmordsplaner medan du kan, livet blir dessvärre inte till det bättre. Du har all rätt på din sida och det vet du, det är är de andra i din närhet som har fel och dömer dig utan grunder.  

^ typ. Plus andra grejer egentligen men orkar inte. 


   
SvaraCitera

du kommer vara en lycklig 23-åring.


   
SvaraCitera

Att jag hade börjat träna något tror jag.


   
SvaraCitera

subhuman girl:
du kommer vara en lycklig 23-åring.

ok, det är inget råd som
så, men defintivt en uppmaning att hålla ut.


   
SvaraCitera

Blek inte ögonbrynen, du kommer att se skitdum ut.


   
SvaraCitera

Börja träna mera, det lönar sig i längden!


   
SvaraCitera

Gå inte media på gymnasiet, gå barn och fritid istället.


   
SvaraCitera

"Det blir värre"


   
SvaraCitera

Öppna käften, det blir bättre!


   
SvaraCitera
Asha
 Asha
Ämnesstartare

Sluta säga hur det blir, hur det blir är alltid öppet för den som handlar. 


   
SvaraCitera

"Sluta var ett jäkla fucktard och undra varför du får dålig betyg när du inte pluggar" 🙂 


   
SvaraCitera
Asha
 Asha
Ämnesstartare

HeyIJustMeetYou:
"Sluta var ett jäkla fucktard och undra varför du får dålig betyg när du inte pluggar" 🙂 

Winning! Fan vad grymt råd! Cool


   
SvaraCitera