Aviseringar
Rensa alla

Om du luktade svett?


Ämnesstartare

Vissa människor luktar inte hallonbåtar, vissa luktar parfym medan vissa andra luktar svett. Svettdoft är ingen trevlig doft direkt och vissa luktar svett utan att veta om det. Hur skulle du regera om någon sa "Du luktar inte så gott, jag tänkte bara säga till så du vet om det." Skulle du bli ledsen eller vara tacksam?


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

SebastianE:

Ja (kille) (Du röstade på detta alternativ)


   
SvaraCitera

SebastianE:

Ja (tjej) (Du röstade på detta alternativ)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SebastianE:

Ja (kille) (Du röstade på detta alternativ)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SebastianE:

Ja (tjej) (Du röstade på detta alternativ)

Fast skulle bli irriterad om det var i en "nu-luktar-man-faktiskt-svett"-situation, så kommer nån slöis och kommenterar att man luktar, på ett drygt sätt.


   
SvaraCitera
blum
 blum

SebastianE:

Ja (tjej) (Du röstade på detta alternativ)

samma om jag skulle råka ha spenat mellan tänderna eller fågelbajs i ansiktet. SÄG TILL!


   
SvaraCitera

SebastianE:

Ja (kille) (Du röstade på detta alternativ)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lindblom:

samma om jag skulle råka ha spenat mellan tänderna eller fågelbajs i ansiktet. SÄG TILL!

Sånt är ju kul, i alla fall om de går hela dagen utan att märka något. Sedan kommer de hem och märker det, och undrar varför ingen sa något.

En öppen gylf är ju kul när någon inte märker.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Milsy:

Fast skulle bli irriterad om det var i en "nu-luktar-man-faktiskt-svett"-situation, så kommer nån slöis och kommenterar att man luktar, på ett drygt sätt.

Jag tänkte mer konstant[y]


   
SvaraCitera
blum
 blum

Jellybeans:

Sånt är ju kul, i alla fall om de går hela dagen utan att märka något. Sedan kommer de hem och märker det, och undrar varför ingen sa något.

En öppen gylf är ju kul när någon inte märker.

hatar när sånt händer[mad]


   
SvaraCitera
Issen

SebastianE:

Nej (kille) (Du röstade på detta alternativ)

Beror ju på om de är för att man typ glömt deodorant och man står på tuben och fläker ut armhålorna eller om man bara typ alltid gör de oavsett.

Vissa luktar vad dom en gör... dom är de bara synd om.


   
SvaraCitera

SebastianE:

Nej (tjej) (Du röstade på detta alternativ)

Känner ju själv om man är svettig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SebastianE:

Ja (tjej) (Du röstade på detta alternativ)

MMM, behöver inte anounce it direkt, men räcker med att man säger till så man vet om det iaf. Förmodligen så vet jag redan själv om det om jag skulle göra det, men ah..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SebastianE:

Jag tänkte mer konstant

Mja, förstod det. Alltså det där skrämmer mig lite, tänk om jag är en sån person? För som sagt, dom flesta vet ju inte om det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Issen:

Beror ju på om de är för att man typ glömt deodorant och man står på tuben och fläker ut armhålorna eller om man bara typ alltid gör de oavsett.Vissa luktar vad dom en gör... dom är de bara synd om.

Jo men om man vet att personen har dålig hygien. Jag luktar ofta svett på mitt jobb och chefen har sagt till att jag luktar konstigt. Absolut inge fel med det. Mitt kontor är verkligen ingen höjdare. Dålig ventilation. Dock har jag hög hygien, duschar varje dag, använder tvål och deo. Byter kläder o.s.v. varje dag.

Milsy:

Mja, förstod det. Alltså det där skrämmer mig lite, tänk om jag är en sån person? För som sagt, dom flesta vet ju inte om det.

Japp, kom på UM-träffen så ska jag berätta för dig[wink]


   
SvaraCitera