Aviseringar
Rensa alla

Om du måste skapa en bostadsannons...


time
 time
Ämnesstartare

KSENIA:

en trea på 86 kvm i sekelskiftshus, dvs STORA fönster och högt i tak

ÄR INTE ALLS AVUNDSJUK.

Upptäckte förresten att vi har en gemensam IRL-vän på facebook. Eller han är åtminstone min IRL-vän, vet inte hur du känner honom. Läskigt!


   
SvaraCitera

Ganska litet rum med vita väggar och delat badrum på 19 kvm i den inte så multikulturella studentdelen av Uppsala. Beiget mjukt golv, svårt att se smuts på (speciellt om man sopar smutsen under mattan). Utsikt över tre feta fotbollsplaner på ena sidan och en gräsmatta där halvnakna brudar brukar sola på våren på andra. En jävla kyrka i närheten, vars klocka jag trodde ringde lite random tider på dygnet när det tydligen var domkyrkan (så jävla centralt trodde jag inte att jag bodde). Ljudisoleringen är inte så jävla bra, man kan höra när folk blir knullade ibland. Kan bli lite (mycket) ensamt, sexig, het, villig studentbrud ingår inte i hyran. Grannarna är mycket tråkiga, förutom en.. som är pratsam. Och en annan som gärna hjälper till att schasa ut massa konstiga kryp från köket.

Busshålsplats finns precis utanför huset. Bussen är inte gratis och den drivs på biogas. Studenternas livs och pizzeria finns precis i närheten med gamla varor och pizza som duger när man är trött och hungrig på kvällarna beläget några meter från bostaden (mycket pratglada blattar som gärna stirrar obehagligt länge på en). Glassbilen har stannat här nån jävla gång.


   
SvaraCitera

Studenkorridorsrum som det kommer in fittludd genom fönstret.
Kom å köp


   
SvaraCitera

I grund och botten rätt trevlig och rymlig etta säljes. Allt skräp ingår i priset.


   
SvaraCitera

Eftersom jag utgick från din fina mall time, hehehehehe, så glömde jag säga att:

när det är kallt/blåser ute brukar det blåsa in [sad]
+ grannarna är lite smutsiga i köket så städtanten brukar gnälla på oss om vi är där på morgonen samtidigt som henne. en gång haffade hon mig o gnällde. jaba "ok". fast hon är snäll.
+ det är på 5e våningen utan hiss LOLOLOL jag har gått ner i vikt.
+ asnära till de olika universitetsbyggnaderna, också!
+ dock mindre bra på valborg när hela trapphuset ser ut som ett bombnedslag med chips, kladdiga trappor och krossat glas lite överallt. och lappar där folk skriver om sina borttappade mp3n o mobiler.


   
SvaraCitera

En två på 59 kvadratmeter belägen i centrala sandviken. Lugnt område med grannar som inte väsnas och det finns alltid lediga tider i tvättstugan. Balkong mot innegård där obehöriga sällan rör sig, dock nära till dagis så på dagtid kan barnröster som sjunger om bajs höras.

öh, orkar inte göra klart [blush]


   
SvaraCitera
time
 time
Ämnesstartare

aristoteles:

Stort badrum

[mad][cry]
Han som påpekar mina grammatiska fel heter ari
när han gör det blir jag arg som en vari'
gammal häxa som bor i ett hus
Och knaprar på ost med odör av mus

Blivande_japan:

okej då time,

[love]
Ska låtsas som att det var mina crazy övertalningspowers som fick dig att ändra dig och inte att du vill prokrastrinera. [blush]

mediakatt:

Allt skräp ingår i priset.

Definiera skräp!


   
SvaraCitera

timeisrunningout:

Ska låtsas som att det var mina crazy övertalningspowers som fick dig att ändra dig och inte att du vill prokrastrinera.

[wink]

kan förövrigt lägga till:

"Dagis utanför fönstret." till min annons


   
SvaraCitera

Utbyggt renoverat torp från sekelskiftet 1700-1800 i lantlig miljö (ev. spökfritt).
Fula nittiotalstapeter blandat med knakande golv, ugnar i div. rum och inslag av modernt.
Badrum med felvinklat golv för dig som älskar att svabba.
Trädgård finns. Är sisådärskött men innehåller stora ytor för fotbollsspelande och picnic.
Skog medföljer.
Ej kollektivtrafik.


   
SvaraCitera
KSENIA

timeisrunningout:

Upptäckte förresten att vi har en gemensam IRL-vän på facebook. Eller han är åtminstone min IRL-vän, vet inte hur du känner honom. Läskigt!

HAHAH, VEM!!1


   
SvaraCitera

Lägenhet. Trea. 80 kvadrat. Stora fönster. Balkong. Trägolv i vardagsrummet. Stor gräsmatta på baksidan. Nära till lekplats.
Sjyssta grannar.
Mor + lillebror följer med (dom vägrar flytta).


   
SvaraCitera
time
 time
Ämnesstartare

KSENIA:

HAHAH, VEM!!1

EN VISS UNG HERREMAN
som gillar vulgära skämt
har ett franskt efternamn
och ett smeknamn som börjar på M och är unisex


   
SvaraCitera
KSENIA

timeisrunningout:

EN VISS UNG HERREMAN
som gillar vulgära skämt
har ett franskt efternamn
och ett smeknamn som börjar på M och är unisex

HAHA MISSTÄNKTE HONOM PGA ÅLAND


   
SvaraCitera

timeisrunningout:

Och knaprar på ost med odör av mus

Består din lägenhet av ost som luktar fitta? Förstår att du vill flytta[blush]


   
SvaraCitera
time
 time
Ämnesstartare

aristoteles:

Består din lägenhet av ost som luktar fitta?

Sluta vara dryg [mad] Du missuppfattade ju totalt andemeningen i min dikt [mad] Och var inte ens glad över att ha fått en dikt helt gratis!?


   
SvaraCitera