Aviseringar
Rensa alla

Om du misstänker att någon är ett troll/en fejkanvändare


Hampie:

Vi sitter inte och ratar alla anmälningar gjorda av »Herr Starr» om du tror det. Om du vill tro det, fine, men sluta fjanta nu. Vi går igenom alla anmälningar i mån om tid. Inlägg, dagboks- och bloggkommentare

Vad anser du om Dödsgudens trådar då?


   
SvaraCitera

[smile]

[y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tevepro:

Vad anser du om Dödsgudens trådar då?

Jag vet inte, är osäker. Om det är så att han själv verkligen tror på de där teorierna som han lägger fram så är han inget troll. Däremot så tycker jag han gör lite för många trådar, samt gör dåliga omröstningar (d.v.s. "Jag tror på dig" eller "Jag tror inte på dig och är dum"-pollar).


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

brabra


   
SvaraCitera

Hampie:

Jag vet inte, är osäker. Om det är så att han själv verkligen tror på de där teorierna som han lägger fram så är han inget troll. Däremot så tycker jag han gör lite för många trådar, samt gör dåliga omröstningar (d.v.s. "Jag tror på dig" eller "Jag tror inte på dig och är dum"-pollar).

Men de liknar ju varandra?

Jag tror inte ni skulle ha samma tolerans mot mig.


   
SvaraCitera

Hampie:

»On ne naît pas femme, on le devient», Simone de Beauvoir

För att inte tala om Marfus ständiga bögtrådar hitan och ditan.


   
SvaraCitera

Låter bra!

Hampie:

3. Anmäl trollets trådar och inlägg, vilka du anser bryter mot någon anv reglerna, eller bara är rent flams.

Ska man inte anmäla trollet istället?[tard]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

smörgåsbord:

Ska man inte anmäla trollet istället?[tard]

Nej, för då måste vi gå in på användare och söka igenom alla inlägg den gjort, läsa dem, och sedan göra en bedömning. Kommer det in fem anmälda tramstrådar, och vi ser att de är från samma användare så ser vi att det är ett troll/tramsanvändare mycket snabbare.


   
SvaraCitera

Hampie:

Nej, för då måste vi gå in på användare och söka igenom alla inlägg den gjort, läsa dem, och sedan göra en bedömning. Kommer det in fem anmälda tramstrådar, och vi ser att de är från samma användare så ser vi att det är ett troll/tramsanvändare mycket snabbare.

Okej det lät förståndigt 😀


   
SvaraCitera

Jag är seriös, men jag misstänker att många tror att jag är ett troll/en fejkanvändare. Vad ska jag göra?[sad]

Jag vill ju inte att man ska tro att jag är ett troll och ignorera mig.[cry]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Better_ThanAverage:

Jag gillar vissa troll

Jag med [blush] Troll kan vara underhållande ibland.


   
SvaraCitera

jag ska aldrig mer bråka med er ni bara raderar mina grejor så jag blir sur[smile]


   
SvaraCitera

Kan någon förklara lite närmare vad ett Troll är? [confused]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

troll?[tard]


   
SvaraCitera

Run Riot:

Kan någon förklara lite närmare vad ett Troll är?

De bor i skogen, och om dom är framme när solen skiner så blir dom till sten...


   
SvaraCitera