Aviseringar
Rensa alla

Om du någonsin blir attackerad...


Ämnesstartare

Forma handen som att du ska vinka till någon, men fingrarna ska vara ihop. Tänk på någonting som gör dig väldigt, väldigt arg och med världens kraft - slå med rak hand mot motståndarens näsa.

Rakt och upp. Det gäller att hålla rätt speed. Gör du rätt så bryts näsan och du hinner hoppa in i taxin och köra iväg till polisstation.

Är du kvinna så rekommenderar jag dig att använda dig av dina hornaglar. Med båda pekfingrarna så ska du med all världens fart trycka in naglarna i motståndarens ögon så han eller hon blir blind.


   
Citera
Ämnesstartare

Det var dagens andra tips från Angie.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hmm najs


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Har motståndaren stora näsborrar så kan du även köra in dina fingrar där. På så sätt så kommer motståndaren känna en enorm smärta och har du tillräckligt långa naglar så kommer du sticka hål i hjärnan.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tack.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vilken "taxi" angelize? [tard]


   
SvaraCitera

Du borde ha erfarenheter angående box innan du ger "tips" angående boxet.

Gtfo.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Flink1:

Du borde ha erfarenheter angående box innan du ger "tips" angående boxet.

http://vet.hut.nu/?id=8


   
SvaraCitera

Stringburka:

http://vet.hut.nu/?id=8

Right.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Angelize:

slå med rak hand mot motståndarens näsa.

fattar inte [tard]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Med handflatan/hopfällda fingrar rakt upp mot anfallarens näsa. Nu provade jag på mig själv, inte så hårt men ändå djävlar vad ont jag har nu. [y]


   
SvaraCitera

NewSt:

vilken "taxi" angelize?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blir ändå alltid nerslagen när jag hamnar i bråk.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

WeeSC:

Blir ändå alltid nerslagen när jag hamnar i bråk.

Jag är klen men jag slår ner alla ändå! [tard]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

JLink:

Jag är klen men jag slår ner alla ändå!

Då har du helt enkelt hamnat mot klenare folk. Jag tror visserligen att jag skulle kunna slå ner alla jag hamnat emot, men det är mitt psyke som sviker. Jag ger liksom upp och ställer mig i försvarsposition istället! Till slut så ger positionen vika och man förlorar totalt.


   
SvaraCitera