Aviseringar
Rensa alla

Om du ska äta kött så ska du veta vad du äter.


Ämnesstartare

Jonnybravo91:

Wow, du är verkligen lättmanipulerad. När kommer dagen då du länkar till en dokumentär av faktiskt vetenskapligt korrekt värde?

Är det inte du som är lättmanipulerad som drar slutsatsen att all information personer du inte gillar kommer över är fel?

Lounge fact:

vrf måste vi ha så mkt kossor liksom??

det handlar inte om att HA kossor, det handlar om att låta dom leva ett naturligt liv och inte göra så du kommer att se att dom gör i videon om du inte trivs för bra i din sjuka lilla bubbla där det värsta som kan hända är att du förlorar dina hobbies.

Säg mig, hur kan din hjärna hålla två konflikter i hjärnan utan att dumpa någon av dom?
1. Du tycker att det är fel att plåga dig för att du upplever det som någonting negativt.
2. Du tycker inte att det är fel att du bidrar till att plåga icke mänskliga djur även om dom upplever det som någonting negativt.

Varför låter inte din moral dig koppla dom två punkterna?
Varför är iden att din förståelse för andra varelser INKLUSIVE människor är lägre än en frisk och förståndig människa så svår att förstå?

Det är lätt att jävlas med andra som tycker synd om djuren, men kolla på dokumentären, det är det minsta du kan göra om du är ärlig med hur du känner angående djuren.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag respekterar åsikten att kött är Ok ifrån personer som har sätt dokumentären, dock tror jag inte att någon av er är så sjukt hjärntvättad.
se den innan ni kritiserar den era jävla fittor


   
SvaraCitera

JoElite:

du förlorar dina hobbies

har inga hobbies


   
SvaraCitera

[crazy][crazy][crazy][crazy]


   
SvaraCitera

JoElite:

Är det inte du som är lättmanipulerad som drar slutsatsen att all information personer du inte gillar kommer över är fel?

Vad pratar du för skit nu? Jag lyssnar inte bara på en person och sammanfattar en åsikt därefter.

Istället för att bara se en dokumentär och acceptera allt som visas som den blindes sanning, prata med fler människor, se fler dokumentärer, angrepp ämnet från olika synvinklar och perspektiv och jämför allt med varandra.

Tror du att det är en robot som suttit och knåpat ihop videon utan någon som helst baktanke eller åsikt som drivit honom?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lounge fact:

har inga hobbies

Ha lte själv distans och förklara för mig vad du tänker när det helt plötsligt är okej att slå ihjäl hundar och trycka in katter i små burar och under en tidsperiod av 20 minuter låta dom gasas ihjäl...
( allt för att dom är för många )

HUR kopplar din hjärna det här med rättvisa, med visdom, med logik?
jag vill förstå hur du tänker, för ditt tänkande är så jävla långt ifrån mitt som är baserat på kunskap...


   
SvaraCitera

JoElite:

Jag respekterar åsikten att kött är Ok ifrån personer som har sätt dokumentären, dock tror jag inte att någon av er är så sjukt hjärntvättad.

Kött är gott. Din dokumentär suger och är ren jävla propaganda.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jonnybravo91:

Istället för att bara se en dokumentär och acceptera allt som visas som den blindes sanning,

du kan ju börja med att kolla på den.
Din katt på bilden där hade jävligt tur som inte gick igenom det majoriteten av katter får gå igenom när man har fått för många.


   
SvaraCitera

jag driver så ägna ej mer energi åt img[love]


   
SvaraCitera

torsk[cute]


   
SvaraCitera

JoElite:

du kan ju börja med att kolla på den.

Jag har sett den. För åratal sen. Det är ingen ny dokumentär.

JoElite:

Din katt på bilden där hade jävligt tur som inte gick igenom det majoriteten av katter får gå igenom när man har fått för många.

Jobbigt läge för de katterna. Kunde inte bry mig mindre dock.


   
SvaraCitera
Tyrael

Mmmh, älskar kött. Kommer aldrig sluta äta kött. [love]

För att vara lite mer seriös i diskussionen: Vad sysslar du med? Jo, du motsätter den extrema majoriteten och propagerar för att inte äta kött. Sluta med det. OK om du väljer att inte äta kött, men åh vad jag ser ner på dig och din intelligens då du försöker ändra 95% av jordens människors matvanor.


   
SvaraCitera

Redbulls:

torsken dåå?! torsken!!

Redbulls:

torsk[cute]

Men ålen då. 🙁


   
SvaraCitera

Tyrael:

Mmmh, älskar kött. Kommer aldrig sluta äta kött. [love]


   
SvaraCitera

JoElite:

Du tycker inte att det är fel att du bidrar till att plåga icke mänskliga djur även om dom upplever det som någonting negativt.

Är väl inte att plåga att döda ett djur direkt? Är väl inte direkt så att vi sätter dem i elektriska stolen när de skall slaktas.


   
SvaraCitera