Aviseringar
Rensa alla

Om du ska träffa någon från internet..


Ämnesstartare

Om du har snackat med någon på msn eller liknande som du faktiskt hade kunnat tänka dig att träffa. Hur länge tycker du att ni ska ha bekantat er med varandra innan ni tar det "to the next level"? Vill du prata i telefon med personen först eller räcker msn? Vad är en bra aktivitet om man ses första gången?


   
Citera
Ämnesstartare

Absolut telefon först isf, så att det inte är 56åriga Gunnar man träffar[chocked]


   
SvaraCitera
Gifted

Diabolus:

Vill du prata i telefon med personen först eller räcker msn? Vad är en bra aktivitet om man ses första gången?

Nah, telefon är inte nödvändigt...

Träffa på ett ställe m mycket folk och ta en fika inne i stan (med folk i närheten hela tiden), så är allt lugnt.


   
SvaraCitera
Hando

Telefon är bra lite innan...men ta en fika eller liknande första gången?[party]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag har pratat i telefon först ned några - några inte.

Alla gånger har blivit bra.

Men telefon först är ett säkert kort.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gifted:

Träffa på ett ställe m mycket folk och ta en fika inne i stan (med folk i närheten hela tiden), så är allt lugnt.

Alltså är det bara jag som tycker att fika känns stelt på något vis? Första dejten kan ju ibland leda till en kyss eller puss på slutet. Men om man hänger på ett fik hela tiden så känns det helt uteslutet ifall man skulle visa sig vara intresserad av henne. Det jag vill komma fram till är att det enligt mig är svårt att visa att man är intresserad över en fika.. Eller så har jag jäkligt dålig fantasi helt enkelt.

Knothole:

Men telefon först är ett säkert kort.

Även om tjejen säger att hon inte vågar prata telefon först? ^^


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Aldrig att jag pratar med en främmande människa jag ska träffa i telefon [no-no]

Man träffar personen på allmän plats så att man är säker på att det är SötOskyldigP93 man träffar och inte Berra57, sedan är det whatever.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Oväntad:

Aldrig att jag pratar med en främmande människa jag ska träffa i telefon [no-no]

How come?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nej jag skriver Hej på msn och sen ska vi träffas och sen träffas vi och då blir det sex a så blev jag och min nuvarande tjej i hop da


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Diabolus:

Vill du prata i telefon med personen först eller räcker msn?

Prata i telefon.

Diabolus:

Vad är en bra aktivitet om man ses första gången?

Äta någonstans.

Diabolus:

Hur länge tycker du att ni ska ha bekantat er med varandra innan ni tar det "to the next level"?

Någon månad.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Äh. man kan ju likaväl träffats som hastigast på krogen. Man kan gott ses efter några minuter på msn, tbh.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Diabolus:

How come?

Farligt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Någon stadsvandring eller liknande är väl bättre då, förstår inte allt tjat om fikerier. Blu


   
SvaraCitera

msn max tre gånger innan ni börjar smsa och sen ringa. Ring typ 10 gånger eller nåt sen kan ni ta en fika...[cute]


   
SvaraCitera
Gifted

Diabolus:

Det jag vill komma fram till är att det enligt mig är svårt att visa att man är intresserad över en fika..

Ah, ja det är sant... hmm. tja, ta med folk o idrotta.. klättring är jättenice.. man får se varandra röra på sig.... alltid nice.


   
SvaraCitera