Aviseringar
Rensa alla

Om du ska träffa någon från internet..


kachin

Picknick på isen, ni behöver inte tänka på kylskåp då [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag har pratat med en i två år som vägrar prata i telefon och vägrar ses även han påstår d,slå den om du kan.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

idenstoraskogen:

msn max tre gånger innan ni börjar smsa och sen ringa. Ring typ 10 gånger eller nåt sen kan ni ta en fika...[cute]

Det där lät banne mig som en bra regel [bigsmile]

Gifted:

Ah, ja det är sant... hmm. tja, ta med folk o idrotta.. klättring är jättenice.. man får se varandra röra på sig.... alltid nice.

Jag tror att en promenad eller åka skridskor hade fungerat bättre än en fika! Synd att man inte suger på att åka skridskor.. eller så får man fejka ett par vurpor [crazy]

Precis som du säger.. röra på sig är nog bättre.. där får man ju nya saker att prata om hela tiden 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tözen:

jag har pratat med en i två år som vägrar prata i telefon och vägrar ses även han påstår d,slå den om du kan.

Han är fejk, han har ljugit om sig själv. Det finns ingen anledning att inte vilja träffas annars.


   
SvaraCitera

Diabolus:

idenstoraskogen: msn max tre gånger innan ni börjar smsa och sen ringa. Ring typ 10 gånger eller nåt sen kan ni ta en fika...

Det där lät banne mig som en bra regel

Idenstoraskogen är det svårt att tänka fel...[bigsmile][wink][rolleyes][cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

idenstoraskogen:

Idenstoraskogen är det svårt att tänka fel...[bigsmile][wink][rolleyes][cute]

Haha, där fick du till den ^^ Men om tjejen sagt att hon inte vågar prata i telefon.. men samtidigt sagt att det enda sättet är att överraskningsringa utan att fråga om hon vill prata först. Betyder det att hon vill men inte vågar tror du?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Oväntad:

Berra57

Har aldrig lyckats träffa, är nog för gammal. [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Diabolus:

Han är fejk, han har ljugit om sig själv. Det finns ingen anledning att inte vilja träffas annars.

nej,jag har sett han i cam så han är den han utger sig för att vara åldersmässigt och utseendemässigt.Han bor även där han sagt att han bor.Då detta är en um:are som har varit på träffar så kan du omöjligen påstå att han inte är den han utger sig för att vara.


   
SvaraCitera

Diabolus:

Haha, där fick du till den ^^ Men om tjejen sagt att hon inte vågar prata i telefon.. men samtidigt sagt att det enda sättet är att överraskningsringa utan att fråga om hon vill prata först. Betyder det att hon vill men inte vågar tror du?

Kan ju känns lite fel om du frågar först, via sms eller nåt. Då kanske hon tänker, nej fan inte nu, vad ska vi prata om vi har redan snackat om vädret... [rolleyes][cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Diabolus:

Även om tjejen säger att hon inte vågar prata telefon först? ^^

men hon vågar träffas IRL? Okeej. ^^


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Diabolus:

Hur länge tycker du att ni ska ha bekantat er med varandra innan ni tar det "to the next level"?

tid är inte viktigt

Diabolus:

Vill du prata i telefon med personen först eller räcker msn?

Oväntad:

Aldrig att jag pratar med en främmande människa jag ska träffa i telefon [no-no]

Diabolus:

Vad är en bra aktivitet om man ses första gången?

[smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

56åriga Gunnar man träffar[chocked]

hej [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tözen:

nej,jag har sett han i cam så han är den han utger sig för att vara åldersmässigt och utseendemässigt.Han bor även där han sagt att han bor.Då detta är en um:are som har varit på träffar så kan du omöjligen påstå att han inte är den han utger sig för att vara.

isf skulle jag se det som underligt och förolämpande att han inte ville träffa mig, när han ändå gått på träffar!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

isf skulle jag se det som underligt och förolämpande att han inte ville träffa mig, när han ändå gått på träffar!

Jag har sagt det...en av sakerna som har förstört relationen helt,man får så sjukt dålig självkänsla av d.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tözen:

Jag har sagt det...en av sakerna som har förstört relationen helt,man får så sjukt dålig självkänsla av d.

vad ger han för anledning till att inte vilja träffas, eller ens prata i tele?


   
SvaraCitera