Aviseringar
Rensa alla

Om du skulle..


Ämnesstartare

oatsreuvaue:

du kan va skev : )

jag ska skriva en bok om elakingar på um [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dan_the_ironman:

jag ska skriva en bok om elakingar på um

Image


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Skrivit lite då och då, mest bara som tidsfördriv och jag har inte haft något särskilt mål. Är ganska dålig på skriva men det har nog de flesta märkt. Enda "boken" jag har kvar och fortfarande skriver på ibland är en bok jag skrev tillsammans med en annan. Började med att hon spontant fortsatte på mina fantasier då jag skrev PM till henne och så fortsatte det i flera hundra PM. Våra karaktärer var nog hemligt kära i varandra men vågade aldrig ta steget att erkänna det. Vilket vi ej vågade göra i verkligheten heller.

Men det är omöjligt att den blir klar. Jag kan inte skriva om hennes karaktär så som hon gjorde, det känns bara fel.

Hjärtlös:

fantasivärld

[blush]

Skulle gärna vilja vara kapabel till att skriva en riktig bok [cute] Gillar verkligen tanken på en fantasivärld som får en att komma bort från alla problem. Hade varit fint om jag hade lyckats få läsaren att använda sin egen fantasi för att bygga på fantasivärlden istället för att allt står skrivet. Att det kanske är mer som en slags vägledning [blush] Bästa hade varit ifall den fantasivärlden även hjälpte en att hantera sina problem i den riktiga världen.


   
SvaraCitera
höna

är jättesämst på att skriva. sånt. asså är verkligen det.


   
SvaraCitera
Noak_

Ett rymdepos som inte handlar om rymden.


   
SvaraCitera
SLCD
 SLCD

Vilken typ av bok skulle det så vara?

Pladder, sida upp och sida ner med små tankar och känslor. Utan någon som helst sammanhang eller styckeindelning.

Vad skulle den grovt handla om?
Allt. Men framförallt personer som stannar direkt när de klivit av en rulltrappa och min djupa önskan att det skulle vara socialt accepterat att trycksparka de.

Vem skulle den riktas mot?
Folk som stannar direkt när de klivit av en rulltrappa.

Varför?
För att markera att handsken har kastats, hit men inte längre osv...

slutligen,
skulle du vilja läsa den själv?
Eftersom att det bara skulle vara mina åsikter och idéer så känns det lite narcissistiskt..


   
SvaraCitera