Aviseringar
Rensa alla

om du står framför ett öppet fönster, högt högt upp


Ämnesstartare

... ovanför en dundrande älv, eller alldeles bredvid spåren när tågets luftströmmar drar förbi, får du lust att kasta dig ut? är främst väldigt nyfiken på att få höra upplevelser från personer som aldrig eller sällan gästas av dödslängtan.


   
Citera
Ämnesstartare

svefnpurka: nej

Förvirrad Fast ibland börjar jag oroa mig för  om jag skulle göra det mot min vilja i sådana situationer i form utav ett tvångshandlande typ. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

svefnpurka: nej

Eller rättare sagt: Lusten att inte göra det är större än lusten att göra det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag brukar föreställa mig hur det känns, men lusten att låta bli är betydligt starkare.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ja. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Skulle vilja hoppa bungyjump så ja lite sugen blir man allt men inte utan lina förstås 


   
SvaraCitera

lust o lust... dragning... men ja........ depressive soul..........


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

Förvirrad Fast ibland börjar jag oroa mig för  om jag skulle göra det mot min vilja i sådana situationer i form utav ett tvångshandlande typ. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

svefnpurka: ja


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

svefnpurka: nej

Förvånad


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

förvånande resultat!

svefnpurka: ja

tillhör gruppen som inte drabbas av dödslängtan särdeles ofta, men ändå löper stor risk att dö genom självmord. brukar bli rädd för intensiteten hos impulsen och tanken på att behärskas av den.


   
SvaraCitera
~NeA~

Jag skulle bara få svindel....Satan vad höjd rädd man har blivit >.<


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ja, även om jag vet att jag inte skulle göra det så äre bara något lockande typ. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

svefnpurka: ja

Har såna tankar nästan varje dag, går jag jämte vägen så är det att hoppa ut framför bilar som kör på vägen, vid tågstation är det tåg, vid broar som är högt upp så är det att hoppa ut över räcket osv. Lite obehagligt, får ångest av det många gånger.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nej


   
SvaraCitera