Aviseringar
Rensa alla

Om du van 30 miljoner, hur mycket skulle du vilja betala i skatt?


Asha
 Asha
Ämnesstartare

Jag tänkte, många är vänster här, så hur mycket vill ni betala i skatt?


   
Citera
Ämnesetiketter

0 spännnnNN (är inte så kallad "vänster" heller iofs)


   
SvaraCitera
Asha
 Asha
Ämnesstartare

Gruvann:
0 spännnnNN (är inte så kallad "vänster" heller iofs)

Så du vill att vi ska lägga ner försvar, polis, välfärd ect? Om alla betalar 0% skatt så har vi ju inte råd med någonting alls...


   
SvaraCitera

Asha:

Så du vill att vi ska lägga ner försvar, polis, välfärd ect? Om alla betalar 0% skatt så har vi ju inte råd med någonting alls...

Vill bara spela CS och hoppas andra också kommer till den insikt en dag, så ja.


   
SvaraCitera

30% som vanligt låter bra


   
SvaraCitera

0 %. Tänker inte delfinansiera Sveriges byråkratiska skitsystem.


   
SvaraCitera

Asha: Så du vill att vi ska lägga ner försvar, polis, välfärd ect? Om alla betalar 0% skatt så har vi ju inte råd med någonting alls...

Precis. 50% är löjligt hög och return är vård med långa köer och golddiggers till poliser. Sverige har ingen välfärd.


   
SvaraCitera

Eftersom jag inte stödjer stöld, 0%.


   
SvaraCitera
mens
 mens

SvenskWithAttitude:
Eftersom jag inte stödjer stöld, 0%.

Hade du levt _helt_ utanför samhället i en grotta någonstans så hade det kunnat klassas som stöld, annars inte.


   
SvaraCitera

mens:

Hade du levt _helt_ utanför samhället i en grotta någonstans så hade det kunnat klassas som stöld, annars inte.

Eftersom som det är jag som köpte en lott och det är jag som vinner så ska jag ha hela vinsten.


   
SvaraCitera

SvenskWithAttitude:

Eftersom som det är jag som köpte en lott och det är jag som vinner så ska jag ha hela vinsten.

Hur kommer det sig att du har möjligheten att köpa en lott då?


   
SvaraCitera

Gruvann:

Vill bara spela CS och hoppas andra också kommer till den insikt en dag, så ja.

😀


   
SvaraCitera

Såvitt jag vet är skatten redan betald av lotteriföretaget så de slantar (miljoner) jag får i handen är redan beskattade. Förmögenhetsskatten är för övrigt NOLL enl Skatteverket så svaret på frågan blir NOLL PROCENT (0%).  Glad  Men framtiden vet vi ju inget om eftersom vi har fått en trollregering som inte ens har samvete att hålla sina vallöften.  Arg  Tänker främst på bensinskattehöjningen och barnbidragen.  Arg


   
SvaraCitera
Asha
 Asha
Ämnesstartare

godismannen: NOLL PROCENT (0%)

Moms? Sedan var frågan mer vad du personligen tycker är rimligt.


   
SvaraCitera

Som alla andra.... Runt 30% Tumme upp


   
SvaraCitera