Aviseringar
Rensa alla

Om du vann en miljon..!


Ämnesstartare

vad skulle du göra med pengarna?

själv skulle jag nog resa bort till nått varmt land, och skänka lite till välgörenhet ![wink]


   
Citera

Antagligen något dumt.

Köpa en sån här typ.
Image


   
SvaraCitera

roliga saker + spara


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

köpa fin bil

haha ae, jag skulle skänka skiten till rädda barnen, efter någon liten investering kanske. Jag skulle ändå inte spendera dem bättre än välgörenhetsorganisationen.


   
SvaraCitera

Typ spara det mesta och ha räntan som bonusinkomst


   
SvaraCitera

zemii:

skänka lite till välgörenhet

Skojar du eller? På en miljon? Vart är världen påväg [sad]

Själv skulle jag köpt en duglig bostadsrätt och lagt resten av pengarna på att studera. En miljon räcker inte så långt i dagens samhälle.


   
SvaraCitera

Lagt det på skulder.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Buddah:

Skojar du eller? På en miljon? Vart är världen påväg

hah har det redan ganska bra och finns ju folk som har det värre och förtjänar pengarna bättre!


   
SvaraCitera
Åtta

Jag skulle först betala av min studieskuld och sedan stoppat resten i ett sparkonto och använt det att leva av medan jag studerar.


   
SvaraCitera

Då skulle jag KÖPA UNGDOMAR.SE!!!

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

å sen skulle jag låta muppen komma tebax


   
SvaraCitera

köpa mig ett hus


   
SvaraCitera

Lägga undan 250k till studierna och resten aktier.


   
SvaraCitera

skulel nog bara leva upp dom, typ.


   
SvaraCitera

Komma en lägenhet. Eller kanske sätta in på bank och leva på räntan.


   
SvaraCitera

zemii:

hah har det redan ganska bra och finns ju folk som har det värre och förtjänar pengarna bättre!

Man kan alltid få det bättre! Tänkt du för de pengarna lyckas genom investeringar, utbildning etc. skaffa dig ett välbetalt jobb som i längden gör att du kan donera ännu mer pengar till välgörenhet ;o Och du får det dessutom bra själv samtidigt, två flugor i en smäll!


   
SvaraCitera