Aviseringar
Rensa alla

Om du var miljonär..


Ämnesstartare

Om du hade vunnit 15 milj. kronor vad hade du gjort med de? Jag vill ha ärliga svar nu, inte jag hade donerat till välgörenhet när ni vet att ni kanske inte skulle ha gjort det om det väl händer. Ni kan välja att dela upp pengarna och lägga det på olika saker men inte spara ! 


   
Citera
Ämnesstartare

köpt/byggt mig ett nice hus och bott där


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Köpt en cykel


   
SvaraCitera
Cobrak

Byggt ett hus ovanpå kundvagnar och rullat jorden runt.


   
SvaraCitera
sluk
 sluk

Skulle köpa ett hus uppe i norrland eller alaska, vapen, vovvisar och en massa jävla mat

och lite bilar


   
SvaraCitera

En gård+vapen+bilar+fordon


   
SvaraCitera

Flygfoto-skåne-1.jpgTyp denna


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag skulle nog köpa en fastighet med lägenheter som jag kan hyra ut. Men är inte säker, finns andra projekt jag kanske hade hoppat på istället.


   
SvaraCitera

Om jag vore till att behålla för egna intentioner?

Jag hade då rest omkring i världen, just för att finna det optimala framtidsboningen, slå mig ner därvid. (Troligtvis så skulle det vara på ett exotiskt ställe).

Sedan så hade jag nog gjort det vanliga, lägga pengar till/för intresseting.

Jag hade nog handlat väldigt väldigt mycket olika mat, för bli väldigt bra på att själv göra perfekt mat för mitt smaktycke. Därefter, när jag är tillräckligt god, så öppnar jag ett matställe där jag serverar gratis mat, (om budgeten håller).

Och gör mig till hemtrivsel i den byn.

Hade nog rest ganska så bra för att utforska, samt studerat intresseintressanta grejor.

Jag vet att det låter löjligt FörvirradRodnar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Köpt ett hus i Nya Zeeland och bott där. Mycket glad


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sluk: norrland eller alaska

var nånstans mer specifikt, det är rätt stort ändå

Ont: Köpt en bra och rymlig ryggsäck


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tumblr_inline_mon594w3vG1qz4rgp.gif


   
SvaraCitera
sluk
 sluk

Alaska: Soldotna, Eagle River eller Anchorage 
Norrland: Skellefteå eller Umeå 

Glatt skålande


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hade köpt en lägenhet centralt + en riktigt fin bil. Hade utbildat mig till vad jag själv ville och sen bara chillat med vetskapen om att jag är ekonomiskt oberoende. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Själv skulle jag ha åkt till mars och bildat mig en egen koloni, om pengarna räcker vilket de säkert inte gör, men som plan B hade jag köpt en egen ö där jag kan bo ensam med familj och vänner med ett asbra säkerhetssystem så inga inkräktare eller haters från mitt förflutna ens kunde försöka sig på att träda in.


   
SvaraCitera