Aviseringar
Rensa alla

Om du var tvungen att byta användarnamn med en annan umare, vilket namn skulle du valt?


Ämnesstartare

Min första forumlektråd
Originell va?

Välj ditt beslut.


   
Citera
Ämnesstartare

Angelize:

Originell va?

Faktiskt

OnT: Hängiven_Klasskämoe [wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lerkot.


   
SvaraCitera

Fejlarn kanske.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bitter


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Den mest omtyckta användaren, för då skulle alla tro att jag var den, och alla skulle gilla mig [bigsmile]

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

Jag följer nämligen "lev så att till och med begravningsentreprenören sörjer dig när du dör"


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ending Jon:

Jag följer nämligen "lev så att till och med begravningsentreprenören sörjer dig när du dör"

Har det gott bra hittills?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

KannibalKocken:

Har det gott bra hittills?

Nja, det är svårare än vad man kan tro. Är man för snäll, uppfattar folk en bara som sliskig, och är man elak, ja, då blir inte gillad av nån. Svårt att balansera det där. Men det kanske krävs någon väldigt märkvärdig egenskap för att lyckas, det verkar dessvärre inte som jag har den [mad]

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

Långt utförligt svar jag gav [cool]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ending Jon:

Nja, det är svårare än vad man kan tro. Är man för snäll, uppfattar folk en bara som sliskig, och är man elak, ja, då blir inte gillad av nån. Svårt att balansera det där. Men det kanske krävs någon väldigt märkvärdig egenskap för att lyckas, det verkar dessvärre inte som jag har den [mad]

Har du prövat att bara vara dig själv? [wink]
Lovar att det kommer gå sååå mycket bättre då [love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

KannibalKocken:

Har du prövat att bara vara dig själv? [wink]
Lovar att det kommer gå sååå mycket bättre då [love]

Det har jag dock inte försökt med. Det var ett bra tips, tack, du är definitivt en av den godare sorten människor [love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Stjärtsexmannen, men hon är väll borta nu? [party]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

McLuver:

Stjärtsexmannen, men hon är väll borta nu? [party]

http://ungdomar.se/user_info.php?user_id=157897


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ending Jon:

u är definitivt en av den godare sorten människor [love]

en av dem godare sorten människor? Jag vet inte. Får fråga mamma när hon vaknar [confused]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

robin15


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sku ta angelize o sku sen göra massa töntia tråd


   
SvaraCitera