Aviseringar
Rensa alla

Om du var tvungen att lämna ditt land..


Ämnesstartare

Tänk er att ni skulle bli påtvingade att invandra in till ett land, och när ni är där så är ni helt ensamma och har ingenstans att ta vägen. Inget hem, ingenting. Hur skulle ni känna er och vad skulle ni göra? 

Är väldigt nyfiken på hur varje individ tänker och känner sig angående detta Rullar ögonen


   
Citera
Ämnesstartare

Skulle leta upp rätta myndigheter för att få arbetstillstånd och börja jobba.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag skulle invandra till länder i närområdet. Typ norge, danmark eller finland. Iaf första säkra land och sedan vänta ut kriget så jag kan åka hem igen. <och hur jag skulle känna är väl ändå rätt uppenbart? 


   
SvaraCitera

Jag lämnar inte Sverige Punkt slut


   
SvaraCitera

Jag far till sydeuropa!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag ska lämna snart, det ska bli så skööööönt!


   
SvaraCitera

Jag kämmpar eller åker till usa har inte bestämt mig men tror det blir kämmpar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

i teorin hade jag tagit livet av mig kanske eftersom jag ej vill vara andra en börda..... öh vet, det låter oerhört pessimistiskt. 

hade antagligen inte vågat det irl men kske blivit mördad ist 


   
SvaraCitera

S3ON:
i teorin hade jag tagit livet av mig kanske eftersom jag ej vill vara andra en börda..... öh vet, det låter oerhört pessimistiskt. 

hade antagligen inte vågat det irl men kske blivit mördad ist 

Om jag hadde gett dig en kniv hadde du sprungit in i fienden åt mig? Du kan få en special plats i Valhala


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

skoja

hade såklart assimilerat mig i dt samhället :$ 

lol


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jötunheimer:

Om jag hadde gett dig en kniv hadde du sprungit in i fienden åt mig? Du kan få en special plats i Valhala

Nä, men kanske hade fäst den på en älg som i sin tur råkar springa in i dig :Sssss :(((


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON: hade såklart assimilerat mig i dt samhället :$

rasist Rodnar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tickstart:

rasist Rodnar

det var ironi :))) 


   
SvaraCitera

Har svårt att se mig själv fly från Sverige (även om det skulle bli krig eller liknande här), men jag hade väl gjort det som behövts för att överleva, om möjligt på ett hederligt sätt. Finns väl inte så mycket mer man kan göra.


   
SvaraCitera

Krävt gratis bostad, bidrag och att de skall anpassa sig efter mej. Nå nä men sekärt försöka hitta något jobb, skapa kontakter eller försöka lära mej landets seder och traditioner.


   
SvaraCitera