Aviseringar
Rensa alla

Om en är 16 och en är 24


Ämnesstartare

mynona: beror mest på personligheten, skulle jag spontant säga.

Ja jag håller med om detta faktum 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sameshit:

Men det råka bara bli så, hen visste aldrig hur gammal jag var förrän jag sa det och då var det försent 

är det du som är den unga eller den gamla? Oskyldig


   
SvaraCitera
NEMI
 NEMI

Är inte helt säker altså men tror att en person består av fler delar än den det står ålder på.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Finner många olika ålderskillnader i min närhet, har bara tre år mellan mig och min sambo, men har kollega vars tjej är över 20 år yngre. Har kompisar där tjejen är flera år äldre än killen i paren (fått för mig att "killen ska vara äldre" är ganska vanligt för vissa att tänka) vet ett par mellan två damer på 16 och 26 år. Åldern är bara en siffra antar jag, all bra kärlek är bra kärlek.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

personligen skulle jag nog inte tagit en som var 8 år äldre ( är femton), men ja om ni är kära så är åldern bara en siffra antar jag... lite nyfiken på vad dina föräldrar tycker om det eller om de inte vet? 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON: är det du som är den unga eller den gamla?

Jag är den unga....

NEMI: Är inte helt säker altså men tror att en person består av fler delar än den det står ålder på.

Och detta är min logik likaväl. Åldern är ju trots allt en uppfinning, en sekund finns osv. Men en 16åring kan faktiskt varit med om ca lika mycket som en 24åring och dem kan faktiskt ha ett trivsamt och hälsosamt förhållande! Om en då inte var så beroende av vad andra tyckte 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ja, fungerar det så fungerar det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Liten plutt: personligen skulle jag nog inte tagit en som var 8 år äldre ( är femton), men ja om ni är kära så är åldern bara en siffra antar jag... lite nyfiken på vad dina föräldrar tycker om det eller om de inte vet?

Hållt det väldigt hemligt, mina föräldrar vet ej om. Hans föräldrar tror att jag är 19 men jag har aldrig träffat dem. Jag tar bara folk som är  minst 6 år äldre, men jag brukar oftast ej tycka om dem. 

FruLiten: Åldern är bara en siffra antar jag, all bra kärlek är bra kärlek.

För min del är det en förälskelse, jag träffade honom på en plats jag älskar så satans mycket. Var fast med honom i en vecka ca, vi hade sex på stranden han tog min oskuld och jag blev ärligt talat lite förälskad. Han med tror jag? Han hade ett tycke åtminstone.... men jag har nog lättare för att känna än honom osv men ja tro fan att jag kände


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Beror på vad man vill få ut med förhållandet, tror jag.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sameshit:

 Jag tar bara folk som är  minst 6 år äldre

varför ? 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Liten plutt:

varför ? 

Trasig


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

aaa det är okej


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sameshit:

Trasig

vill du prata om det?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Liten plutt: vill du prata om det?

Får oftast inte ut någonting, men värt ett försök


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sameshit:

Hur hade ni känt som 23åring? Ifall ni började tycka om en minderårig?

har gillat en som är ett år yngre en mig en gång, men det var en tjej. dras inte alls till folk som är yngre eller i samma ålder som mig så jag tror inte att jag kan svara på det. men skulle nog inte bry mig mer än att det kändes som att jag förstörde personen. 


   
SvaraCitera