Aviseringar
Rensa alla

Om en tjej gör slut med sin kille för att han tror att hon är otrogen.


Ämnesstartare

Jag skulle som en god vän tala med mina kompisar som var tjejer. Men dom ville inte att jag skulle prata med dom just då eftersom jag var kille. En av tjej av dom hade gjort slut med sin kille för att han trode eller påstod att hon var otrogen. Jag kännde mig totalt helt dissad. Det värkade som om dom trode att jag inte skulle förstå dem eftersom jag är kille. Eller om dom trode att jag skvalra om det.

Är det någon snäll förstående tjej/kille som varit med om något liknade, och kanske kan förklara varför dom inte ville prata med mig just då när dom pratade om det?

Kan det vara möjligt att tjejer pratar negativt om killar när dom pratar tjejsnack eftersom vissa killar kan se tjejer som sexobject.

VILL DOCK INTE ATT NÅGON SKA KRITISERA NÅGOT KÖN I DEN HÄR TRÅDEN.[mad]


   
Citera

Vad pratar du om?


   
SvaraCitera

va?


   
SvaraCitera

tyvärr för små händer


   
SvaraCitera

Micke_datorman:

Det värkade som om dom trode att jag inte skulle förstå dem eftersom jag är kille. Eller om dom trode att jag skvalra om det.

Något sånt är det enda jag kan komma på.


   
SvaraCitera
Jeay_L

Då vi tjejer sitter å pratar ordentligt tjejsnack så vill vi ibland vara ensamma utan killar [cute]

Och ja, vi tjejer kan faktiskt prata om både bra och dåliga saker med killar, och vi kan vara rätt detaljerade oxå![party]


   
SvaraCitera

Prata med tjejer?[tard]


   
SvaraCitera

Du behöver en logoped


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jeay_L:

Då vi tjejer sitter å pratar ordentligt tjejsnack så vill vi ibland vara ensamma utan killar

Och ja, vi tjejer kan faktiskt prata om både bra och dåliga saker med killar, och vi kan vara rätt detaljerade oxå!

men tänk om en kille är en pojkflika tror du isåffal att han skulle få vara med er i eran konvertion.[blush]

Sedan så fick jag en ide angående det. Varför skulle inte tjejer och killar kunna växla ord med varandra om vad man tarlar om. Man skulle kanske kunna bygga bätte förståelse för varandra och bryta den tjocka muren som finns mellan könen. Det är den muren som gör att sammhället till ett patriarkat. Och det gör men till kvinno hatare. Jag tycker faktiskt inte att könet ska ha någon etniskt värde. Många mäniskor tror faktiskt att dess kön är överlägset det motsata. Ex: på sådana åsikter om det är bland annat snack om att kvinnan eller mannen är intligentare än det motsatta könet, Att kvinnor har mer simultanförmåga än män har eller att att man säger att kvinnans plats är vid spisen.

Men jag menar så klart inte att du behöver göra det om du inte vill.[wink] Det kan ju självklart vara hemligheter. Men sådant tycker jag inte man ska beräta äns för någon.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Budolicious:

Prata med tjejer?

För att jag vill lära mig att förstå dem. Det är mycket lättare att ha en tjej då.


   
SvaraCitera

Micke_datorman:

För att jag vill lära mig att förstå dem. Det är mycket lättare att ha en tjej då.

Hmm, kan nu istället tänka mig att de inte vill prata med dig för att du verkar otroligt tråkig :c


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ad_Hoc:

Du behöver en logoped

Det kanske är möjligt vet du ett ställe där man kan fråga logopeder om saker. Det lär nog bli litte väll dyrt att anställa en privat logoped.[bigcheers]


   
SvaraCitera
Jeay_L

Micke_datorman:

men tänk om en kille är en pojkflika tror du isåffal att han skulle få vara med er i eran konvertion

Visst har det hänt att man suttit å haft tjejsnack med nån kille i närheten, men det är ju mer vanligt att man snackar riktigt seriöst då man är några få tjejer!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Budolicious:

Hmm, kan nu istället tänka mig att de inte vill prata med dig för att du verkar otroligt tråkig :c

Varför då?


   
SvaraCitera

Micke_datorman:

Varför då?

För att du inte förstod min uppenbara ironi.


   
SvaraCitera