Aviseringar
Rensa alla

Om en tjej sover över hos en kille - Sex, en självklarhet?


Ämnesstartare

Jag tycker att det är ett krav för att en tjej ska få sova över hos en kille. Att bara sova där det borde inte finnas. Om killen är schysst och låter en tjej sova över hos honom då får ju hon också släppa till lite eller va säger ni? Han gör henne en tjänst och hon gör honom en. En tjej sov över hos min kompis och han var beredd på sex till 100%, han hade bunkrat upp me lite skumpa o film för att sedan gå och lägga sig. Tjejen la sig bara me ryggen mot och försökte somna... :S Det är ju helt sjukt taskigt.. I det här fallet var de hon som frågade eftersom att hon inte hade någonstans att sova.

Så vad tycker ni på UM, sex en självklarhet vid översovning?

Sex räknas som avsugning eller mer.


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

Så om jag sover över hos en tjej så skall jag förvänta mig att hon vill ha sex i utbyte. Fniss. Tror inte det va.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Image


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det där är bara omoget. Det finns människor som faktiskt är ute efter mer än att bara knulla.
Och om man inte är efterbliven så märker man om det är sex eller inte som han eller hon är ute efter. Av egen erfarenhet så blir killar bara irriterade om man hela tiden förväntar sig att han endast vill ha sex för att han frågar om man vill sova över. [rolleyes]


   
SvaraCitera
Issen

öh nej?


   
SvaraCitera

dobidamdam:

sex en självklarhet vid översovning?

NEJ!! skulle inte tro det


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Om man styrs av sin penis så är det ett rimligt antagande, använder man geléklumpen lite så naej.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Saraswe:

NEJ!! skulle inte tro det

Om han är snygg då?


   
SvaraCitera

AndyH:

Om han är snygg då?

Men man har ju fortfarande inte sex med honom bara för att få sova över...

Men om han är snygg och man gillar han så kan man väl...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sculptura:

Så om jag sover över hos en tjej så skall jag förvänta mig att hon vill ha sex i utbyte. Fniss. Tror inte det va.

Då ser jag ingen anledning att låta en tjej sova över? Eller du kanske är bög? Inte för jag bryr mig om din sexuella läggning men är man bög så får man inte posta i denna tråden då tapapr den sin poäng[zzz]

Angelize:

Det där är bara omoget. Det finns människor som faktiskt är ute efter mer än att bara knulla.

Ofta? Om en tjej frågar om hon får sova hos en tänker man ju direkt på sex..

Issen:

öh nej?

Öh jo?

Saraswe:

NEJ!! skulle inte tro det

JO!! skulle tro det.

Buddah:

Om man styrs av sin penis så är det ett rimligt antagande, använder man geléklumpen lite så naej.

Buddah jag vet att du e oskuld men du har väl iaf en sexualdrift?

Saraswe:

Men man har ju fortfarande inte sex med honom bara för att få sova över...

Om man inte är intresserad av att göra något med killen kan man ju sova nån annanstans.. Jag tänker iaf inte låta mig utnyttjas för att hon ska god mat och annan upp-passning.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dobidamdam:

Ofta? Om en tjej vill sova hos en tänker man ju direkt på sex.

Ja du är förmodligen socialt handikappad, tolv barre och oskuld


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Angelize:

Ja du är förmodligen socialt handikappad, tolv barre och oskuld

Är smartare än medel, P16 och inte oskuld.


   
SvaraCitera


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dobidamdam:

Är smartare än medel, P16 och inte oskuld.

mm p16 samma sak


   
SvaraCitera

dobidamdam:

Om man inte är intresserad av att göra något med killen kan man ju sova nån annanstans.. Jag tänker iaf inte låta mig utnyttjas för att hon ska god mat och annan upp-passning.

Men om man vill att en tjej ska sova över bara för att få sex då har man ju inget liv och ingen respekt för tjejen heller för den delen...
Man kan väl vara kompisar och sova över hos varandra , eller?


   
SvaraCitera